Gå til innhold

To av spillturneringene i Gamer's Paradise utsettes (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det er helt latterlig at dere klager over at det burde bli spilt på xbox kontra ps3. Jeg eier begge konsoler å spiller minst fifa11 minst 2 timer hver dag. Å det kan ikke engang sammenlignes hvor mange folk som spiller online på PS3 kontra xbox360.

Da jeg primært spiller på PSN og har lirad på xbox sin tjeneste nå som PSN har vært er nede er det et ord jeg sitter med igjen over xbox sitt fifa community.

Skuffet.

Lenke til kommentar

om selve online community i fifa på Xbox Live er skuffende betyr ikke at det ikke skal vær mulig å lage en turnering på Gamer. da melder folk seg på og det det går sin gang. er nok av folk på diskusjon.no som vil spille FIFA på xbox. det er ikke bare FIFA det går i, ingen av de valgte "tureningene" er til xbox, det er latterlig det ;)

peace out.

Lenke til kommentar

Å ha en slik turnering over en betalingstjeneste ser jeg på som mer latterlig. Jeg har både 360 og PS3, men da sistnevnte har gratis flerspiller online er det den som blir brukt de gangene jeg skal spille online på konsoll. Slik er det sikkert med flere også, og dessuten er det kjent at PS3 er den dominerende konsollen i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...