Gå til innhold

[Løst] Streame musikk via Media center

Anbefalte innlegg

Hei. For et par dager siden så klarte jeg å sette xboxen og PCen opp mot hverandre slik at jeg kunne streame musikken via media center mens jeg spilte. Når jeg da skulle gjøre dette i går, så ville ikke xboxen koble seg tl PCen og skyldte på brannmuren. Jeg prøvde da etterhvert å slette xboxen fra extender menyen på PCen, men nå vil ikke media center koble til xboxen i det hele tatt, selv om PCen finner den i LAN nettverket.

Har windows 7, 64bit system. D-Link DIR 655 router. det sluttet å virke etter at jeg oppdaterte PCen med windows update tydligvis. Hadde vært flott om noen kunne hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Jeg får spilt filmet og musikk på PS3en med PS3 media server. Ingen problem der.

Nei, mente om det funker å streame til xboxen din med PS3 Media server, for den virker på xbox også ;)

åh! Det hadde jeg ingen aning om! Jeg prøvde forresten på ny nå. Avinstallerte NOD32 og tok av brannmuren uten hell. Den stopper på andre punktet når media center forsøker å finne extender enheten.

Lenke til kommentar

Begge er koblet til med kabel via en D-Link Dir 655. Synes det er rart at det skulle fungere for et par dager siden da jeg satt det opp. Dagen etterpå ville ikke xboxen koble seg til PCen i det hele tatt og nå får jeg ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...