sunde1990 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei. For et par dager siden så klarte jeg å sette xboxen og PCen opp mot hverandre slik at jeg kunne streame musikken via media center mens jeg spilte. Når jeg da skulle gjøre dette i går, så ville ikke xboxen koble seg tl PCen og skyldte på brannmuren. Jeg prøvde da etterhvert å slette xboxen fra extender menyen på PCen, men nå vil ikke media center koble til xboxen i det hele tatt, selv om PCen finner den i LAN nettverket. Har windows 7, 64bit system. D-Link DIR 655 router. det sluttet å virke etter at jeg oppdaterte PCen med windows update tydligvis. Hadde vært flott om noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Funker det å koble til ved hjelp av PS3 Media Server? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Ja. Jeg får spilt filmet og musikk på PS3en med PS3 media server. Ingen problem der. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ja. Jeg får spilt filmet og musikk på PS3en med PS3 media server. Ingen problem der. Nei, mente om det funker å streame til xboxen din med PS3 Media server, for den virker på xbox også Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Ja. Jeg får spilt filmet og musikk på PS3en med PS3 media server. Ingen problem der. Nei, mente om det funker å streame til xboxen din med PS3 Media server, for den virker på xbox også åh! Det hadde jeg ingen aning om! Jeg prøvde forresten på ny nå. Avinstallerte NOD32 og tok av brannmuren uten hell. Den stopper på andre punktet når media center forsøker å finne extender enheten. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Er både xboxen og pcen koblet med kabel, eller kjører du trådløs? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Begge er koblet til med kabel via en D-Link Dir 655. Synes det er rart at det skulle fungere for et par dager siden da jeg satt det opp. Dagen etterpå ville ikke xboxen koble seg til PCen i det hele tatt og nå får jeg ikke gjort noe med det. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Fikk fikset det til slutt. Måtte ty til en del avanserte metoder jeg ikke hadde sett før. Men herligt å kunne høre på musikk fra TVen mens jeg spiller. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå