dj-jones Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg også har samme problemet som tom^, har rebootet og herja men instillingene, men fortsatt har jeg blurry grafikk på websider og enkelte ikoner.. noen som vet hva dette kan skyldes`? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg gikk på Skjerminnstillinger, så på Avansert knappen der man velger oppløsning etc. Så endret jeg PPT-innstillingen fra Stor (som den stod på default) til Normal. Så rebootet .. Da ble den fin. Prøv dette, så kanskje det ordner seg for deg og Lenke til kommentar
Wundel Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Høyreklikk på desktop/properties(Display Properties)/Settings/Color Quality ---> Sett denne til Highest(32bit)(iallfall så høyt som mulig...) Av en eller annen grunn ser veldig ofte jpeg komprimerte bilder og spesielt video(divx f.eks) dårlig ut på lcd-skjerm(har bare sjekket bærbare for dette) med 16 eller 24 bits fargeoppløsning. Dette vises som en slags blokking i fargeovergangene. Dette forsvinner helt med nevnte løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå