petterpann Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Dette har skjedd flere ganger med meg, og i går skjedde det igjen. Forrige helg møtte jeg ei jente som jeg fikk en veldig god tone med. I nesten en uke har vi skrevet søte meldinger med hverandre, og ringt hverandre før leggetid. I grunn veldig søtt, og virket som det var masse ambisjoner. Hun har hele tiden ønsket at jeg overnattet hos henne, og i går gjorde jeg det. Det hendte naturligvis at vi hadde sex. Dagen etter (i dag) hører man knapt fra henne, og hun er veldig treig å besvare SMS, kjedelig og kortsvart. Dette har hendt flere ganger med andre jenter. Jeg bryr meg ikke så ekstremt, men er dette virkelig så normalt for jenter å gjøre? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kommer ann om sexen ble bra eller ikke? 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er mulig hun føler skam. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Skam? De er jo hun som inviterer meg over og tar initiativet. Hun/De vet at jeg liker hun/de veldig godt. Lenke til kommentar
Diferencia Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Tror nok ikke at alle jenter gjør sånt. Er så klart forksjellig fra jente til jente. Det kan jo hende hun bare trenger litt tid til å tenke gjennom følelser osv. Bare gi henne tid, det har bare gått en dag siden dere holdt på i sengen! I tillegg har dere jo ikke kjent hverandre lenge heller, så kanskje hun følte selv at det skjedde litt fort egentlig? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hun brukte deg. Vanligvis pleier dog historien å være omvendt. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hvis det skjer så ofte som du gir inntrykk av, så har det kanskje noe med deg å gjøre? Hvordan har du egentlig sex med en jente? Edit: Rart spørsmål, men sagt på en annen måte, hva tror du at du gjør som er feil? Hvor gammel er du? Uansett om hun brukte deg, så ville hun vel kommet tilbake for mer, om det var noe bra? Endret 14. mai 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå