Mata- Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Fler enn meg som kom opp i dette faget? Eksamen kommer ganske tidlig, men regner med at den skal gå bra. Hvordan forbereder folk seg? Endret 14. mai 2011 av Mata- Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er dette et eget fag for videregående? Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er dette et eget fag for videregående? Jaja:) Er et skikkelig hobbyfag for å si det mildt - mer kos enn skole. 2 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skal opp igjen jeg også halvveis skuffende karakterer sist termin. Håper på å gå fra en 3er (skriftlig) og en 4er (muntlig) til 5 i begge. Selv bare repeterer jeg det som står i bøkene for tiden. Så fort jeg har gått gjennom alt skal jeg kaste meg over tidligere eksamener. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er ikke den eksamen jeg tillegger mest forberedelse, for å si det sånn. Tenker å gjøre det vi får beskjed om på forberedelsesdagen og ellers minst mulig. Lenke til kommentar
signii Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Finner løsningsforslag og andre i klassens fungerende filer. Tror programmeringsbiten skal gå bra, men dokumentasjonen kan bli interessant. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Post noen løsningsforslag! Holder dere på med programmering i C# eller flash? Lenke til kommentar
signii Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Får vel vente til vi får forberedelsesheftet i morgen? Jeg programmerer i Flash. Regner med det er det vanligste rundt om kring? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Stemmer nok at det flash det går mest i på de fleste skolene. Selv bruker jeg C#. Her er forresten en .rar proppet full med løsningsforslag til alle de tidligere eksamene i IT2 (2008-2010) progammert i flash. Får desverre ikke så mye utbytte av de selv, men til dere som koder i flash: Enjoy! IT.rar Lenke til kommentar
oledole123 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Får vel vente til vi får forberedelsesheftet i morgen? Jeg programmerer i Flash. Regner med det er det vanligste rundt om kring? Vi programmerer i flash her oppe i nord i hvertfall ;-) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vi programmerer i C# med litt flash ved siden av. Får forberedelsen om 45 minutter! Kan godt prøve å samarbeide litt her hvis noen av oss får samme forberedelse. Lenke til kommentar
signii Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 "Økosystemer - naturen i endring". Jeg ble litt fortvilet her nå.. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hva tenker dere om forberedelsen? Lenke til kommentar
signii Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tenkte å lage noe termometer, og kanskje en animasjon på isbre/fotosyntese/jordskorper. Men, jeg finner ikke de oppgavene på viten.no som man liksom skulle ta som utgangspunkt... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hadde det vært en idé å dele det vi gjør? Er bare å bla seg gjennom viten.no. Her er jo et eksempel: http://www.viten.no/vitenprogram/vis.html?prgid=uuid%3A2E674CCD-98CD-3769-FA47-000036C9AEFB&tid=1055489&grp= Lenke til kommentar
Meyer_rbk Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei, kom opp i IT2 selv med samme tema; økosystemet. Leste over her at blant annet en temperaturmåler ble nevnt, noen som har noen eksempler på hvordan man kan programmere en slik? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 "Du vil få oppgaver som å lage animasjoner med bilder, grafikk og lyd, og å lage programmerte applikasjoner med beregninger og grafiske framstillinger av tallmateriale." Noen som vet hvordan man programmerer/designer program med grafiske framstillinger av tallmateriale i C# Silverlight i Microsoft Expression Blend 4? Lenke til kommentar
Inside Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det bare meg eller er de flash animasjonene alt for avanserte i forhold til det vi har lært? Hos oss er animasjoner vi har lagd i timen LANGT lettere og amatørmessig laget... Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Btw noen som vet hvordan man programmerer med "Tabeller" i C#? Alt jeg kan til nå er å deklarere en tabell: string[] navn = new string[10]; I dette tilfellet skal brukeren kunne registrere 10 navn som etterpå skal hvises. Endret 20. mai 2011 av Ferd!s Lenke til kommentar
Ohrius Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det bare meg eller er de flash animasjonene alt for avanserte i forhold til det vi har lært? Hos oss er animasjoner vi har lagd i timen LANGT lettere og amatørmessig laget... På viten.no finner du animasjoner og applikasjoner som har fellestrekk med oppgavene, og du vil ha nytte av å bruke noe av forberedelsestiden på å se på disse, selv om det er flere elementer på disse internettsidene som går ut over lærerplanen i faget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå