Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14.10

 

Markløft

5 x 60

5 x 65

5 x 70

5 x 77,5

5 x 82,5

5 x 85

 

Chins

5kg x 5 +2+2+2+2+1

 

Sidehev (liggande)

H: 5kg x 20 +5+5+5+5

V: 5kg x 17 +5+5+5+5

 

Δ Push up

13 +4+4+4+4

 

Teknikksjekk på toppsettet på markløft. Det gjekk så greit i dag at eg tok eit sjette sett på 85kg.

 

http://www.youtube.com/watch?v=H1FyqSwsPIU

 

Ikkje perfekt, men eg hadde sett for meg noko verre. Litt meir bakpå, litt ned med hovudet, stanga litt nærmare beina. Du ser den kjem ned igjen på ein anna poisjon enn den var før fyrste repetisjon.

Lenke til kommentar

Bruk hoftene mer i løftet! Nå ser det nesten ut som om du gjør en good-morning, mer enn du gjør et markløft. For meg så ser det ut som om teknikken blir svakere og svakere for hver repetisjon. Altså at du har best teknikk på den første repetisjonen. Som du sier bør du også ha hodet i samme plassering, ikke blikket.

Lenke til kommentar

Skulle til å påpeke det samme som wingeer over her, du må jobbe mer med hofta. Også strekker du ut beina alt for tidlig i løftet. Beina skal bli strake i det du skyter hofta frem og når toppen, mens du strekker de ut helt i starten av løftet og løfter dermed kun med ryggen.

Lenke til kommentar

De har eit poeng der ja. Eg var tidlegare så langt nede med hoftene at det vart meir kneløft, men hatt mest fokus på ryggen. Som følge av det har det nok gått litt feil vei.

Eg ser at ting skjer i litt feil rekkefølge ja. Er ikkje meiningen at ryggen skal flata ut før den går oppover.

 

Då blir målet å jobba med eit meir synkront løft der alt skjer samtidig. For øvrig veldig nyttig å sjå det på video, ellers hadde det blitt vanskeleg.

 

Takk!

Lenke til kommentar

16.10

 

Knebøy

5 x 50

5 x 55

5 x 60

5 x 65

4 x 70

 

Benkpress

45kg x 10 +3+3+3+3+3

 

Roing

45kg x 13 +5+5+4

 

Dips

2,5kg 8 +2+2+2+2+2+2

 

Filma litt i dag og. På roing tok eg 5 reps på myo-settene, utan at eg heilt veit kvifor. På dips hadde eg litt for smalt grep på aktiveringssettet, det gjekk betre på myo-settene. Teknikken vart ikkje heilt bra. Retta nok armane litt for mykje ut og. Dei er ikkje heilt låst, sjølv om det ser sånn ut, men eg kan godt stoppa litt før. Eg er litt vinglepetter på dips, men eg er ikkje sterkare. :p

 

Prøvde vinkla løftebane på benkpress for fyrste gong i dag. Det var ein ny opplevelse kan ein sei. Hadde store planar om å jobba med aktivering av brystet, men det gjekk i dass når eg merka kor mykje meir teknikk det vart. Oppi det heile kjente eg så vidt noko som helst på brystet.

Gløymde og ut heile den eksentriske fasen her i dag.

Eg har mest lyst å kasta benkpress ut av programmet. Det er veldig mykje teknikk og aktivering som skal stemma for at eg skal få ein optimal progresjon.

 

Om nokon har tips til øvelser eg kan byta ut benkpress med så kom med dei.

 

Har litt å jobba med på knebøyen ser eg.

 

[video=youtube;nyAuz-mT67g]

 

[video=youtube;JFAxUO8nxY0]

 

[video=youtube;myd4zZYJQOs]

Lenke til kommentar

Knebøy: Igjen, som med markløften, kan det være en stor fordel å bruke hoftene mer i løftet. Press hoftene frem, og du genererer større kraft/eksplosivitet.

Benkpress: Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor en ønsker å løfte i en bane annen enn den korteste. Hva er optimalt med det? Du trenger ikke kaste ut øvelsen, jeg tror du kan ha godt av å tenke litt mindre på den. Bare gjør det, mersom.

Dips ser jeg ingen problemer med. Dersom du ikke merker noen smerter er det flott og fint.

Lenke til kommentar

Knebøy: Igjen, som med markløften, kan det være en stor fordel å bruke hoftene mer i løftet. Press hoftene frem, og du genererer større kraft/eksplosivitet.

Korleis skal eg gå fram for å få til det? Er det ikkje stort sett hoftene som jobbar i knebøybevegelsen? Det er mest frå bunnposisjon eg slit med å koma i gang, det vil kanskje hjelpa å ha fokus på hoftene. Eg glir litt framover før det går på oppover igjen. Ser kanskje for meg at om eg prøver å få hoftene fram så vil det bli endå meir av den slags.

 

Benkpress: Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor en ønsker å løfte i en bane annen enn den korteste. Hva er optimalt med det? Du trenger ikke kaste ut øvelsen, jeg tror du kan ha godt av å tenke litt mindre på den. Bare gjør det, mersom.

Det var visst den beste måten å ta benkpress på, sjølv om det var delte meiningar, som med alt anna. Eg har tatt benkpress ei stund utan å tenke noko meir over det, utan at det gjev spesielt med resultat. Sjølve øvelsen er grei nok, men eg synest ikkje eg får nok igjen for den.

Lenke til kommentar

Går eg lengre opp er det fare for å støta borti benken når eg løfter. Synest ikkje avløftet var noko problem i dag. Du ser vel at beina er i bakken, men dei er ikkje planta med heile sålen nei. Eg drar dei bakover for å få betre spenn.

 

Benken vart litt snodig i dag sidan det var fyrste forsøk på ny teknikk. Overdreiv nok litt den bevegelsen og gjekk for langt ned mot magen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Korleis skal eg gå fram for å få til det? Er det ikkje stort sett hoftene som jobbar i knebøybevegelsen? Det er mest frå bunnposisjon eg slit med å koma i gang, det vil kanskje hjelpa å ha fokus på hoftene. Eg glir litt framover før det går på oppover igjen. Ser kanskje for meg at om eg prøver å få hoftene fram så vil det bli endå meir av den slags.

(...)

Det var visst den beste måten å ta benkpress på, sjølv om det var delte meiningar, som med alt anna. Eg har tatt benkpress ei stund utan å tenke noko meir over det, utan at det gjev spesielt med resultat. Sjølve øvelsen er grei nok, men eg synest ikkje eg får nok igjen for den.

Når du er i bunnposisjon så strammer du til med rumpa (selv om det er umulig, men det er bare drivet vi ønsker å få). Det hjelper også å holde kroppen ganske rett og brystet automatisk opp, slik at du "slipper" å tenke på det. Jeg tror kanskje det blir mindre. Det er vanskelig å si noe om, men siden du da primært vil kjøre hoftene før du gjør noe som helst med bena kan det hende at du fjerner horisontale "forstyrrelser".

Besteschmeste. Hvilke resultater er det _du_ ønsker å oppnå da? Hvilke alternativer ser du på? Benkpress med manualer, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...