Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

17. mai!

Markløft
(50-70-90-100-105)x5

Frontbøy
55x5x5

Militærpress
(20-30-35-40)x5 +42.5x4

Chins
BW+5x 5+5+5+4

Det var på tide eg byrja å trene grepet. Det er i ferd med å svikte i markløft. Fokuserte på å ha kontakt med beinet og stanga i markløft i dag.

 

Kosthaldet går greit. Enkelte dagar det ikkje går på grunn av mageproblem. Det får bli etedagar, der eg lar kroppen avgjere inntaket. Då kjem eg sjeldan over 2500.

Lenke til kommentar

Hva er i hovedsak målet ditt nå? Har selv funnet ut at å sette et konkret vektmål er lurt, for da ser man fremgangen måned for måned. Det, sammen med styrkemål er en fin måte å jobbe på.

 

Hvis du noen dager har problemer med magen, kan du kanskje prøve å drikke kaloriene dine. Min favoritt om dagen er fløteshake.

Lenke til kommentar

Det går ein del mjølk, feitthaldige mjølkeprodukt og smør. Stort sett går det greit.

 

Har ikkje noko definerte mål, nei. Kun at det går oppover med vekta og oppover med vektene. Eg har ikkje noko grunnlag for å vite kva vekt eg bør kunne løfte om eit halvt år. Eg tar ei økt om gangen, og prøver heile tida å få på meir vekt. Eg trur ikkje eg hadde trent annleis om eg hadde hatt noko mål i form av vekt. Ville neppe slengt på 10 kg i benkpress over ei veke, kun fordi eg la inn eit mål om det for ein månad sidan.

 

Når det gjeld mi vekt, så veg eg meg innimellom for å sjå at det går oppover. Så lenge det går riktig vei og eg blir sterkare, så er eg nøgd.

Lenke til kommentar

Jeg finner det i hvert fall ganske tregt å trene hvis jeg ikke har noen mål jeg jobber mot, så jeg anbefaler deg i hvert fall å prøve det.

 

Hva mål i løft angår må det være ambisiøst, samtidig som det er realistisk. Alle menn kan f.eks fint klare 140, 120, 90 innen rimelig tid, hvis man gjør ting rett.

Lenke til kommentar

Det var på tide eg byrja å trene grepet. Det er i ferd med å svikte i markløft. Fokuserte på å ha kontakt med beinet og stanga i markløft i dag.

 

 

Det jeg gjorde når grepet begynte å svikte meg var å lesse på stanga og rett og slett bare holde den så lenge jeg kunne.

Dette ble en del av økten, og jeg stod helt stille og holdt x antall kilo i 1-2 minutter.

 

Dette fikk fart på grepet etter ganske få uker.

Lenke til kommentar

Jeg finner det i hvert fall ganske tregt å trene hvis jeg ikke har noen mål jeg jobber mot, så jeg anbefaler deg i hvert fall å prøve det.

 

Hva mål i løft angår må det være ambisiøst, samtidig som det er realistisk. Alle menn kan f.eks fint klare 140, 120, 90 innen rimelig tid, hvis man gjør ting rett.

 

Har ikkje hatt noko problem med motivasjonen så langt. Eg kan sjølvsagt setje meg mål om 90 kg i benk, men eg har ikkje noko ide om kor lang tid det vil ta. Eg tenker som så at så lenge det går framover, så vil eg nå det på eit eller anna tidspunkt uansett.

 

 

Det var på tide eg byrja å trene grepet. Det er i ferd med å svikte i markløft. Fokuserte på å ha kontakt med beinet og stanga i markløft i dag.

 

 

Det jeg gjorde når grepet begynte å svikte meg var å lesse på stanga og rett og slett bare holde den så lenge jeg kunne.

Dette ble en del av økten, og jeg stod helt stille og holdt x antall kilo i 1-2 minutter.

 

Dette fikk fart på grepet etter ganske få uker.

 

Så langt kjører eg 30 sekundar på treningsdagane utan markløft. Klarar eg 30 sekund, så legg eg på meir vekt neste økt. Har ikkje søkt og lese noko særleg om det, anna enn forslag frå War i DST om 30 sekund

Lenke til kommentar

 

Det var på tide eg byrja å trene grepet. Det er i ferd med å svikte i markløft. Fokuserte på å ha kontakt med beinet og stanga i markløft i dag.

 

 

Det jeg gjorde når grepet begynte å svikte meg var å lesse på stanga og rett og slett bare holde den så lenge jeg kunne.

Dette ble en del av økten, og jeg stod helt stille og holdt x antall kilo i 1-2 minutter.

 

Dette fikk fart på grepet etter ganske få uker.

 

Så langt kjører eg 30 sekundar på treningsdagane utan markløft. Klarar eg 30 sekund, så legg eg på meir vekt neste økt. Har ikkje søkt og lese noko særleg om det, anna enn forslag frå War i DST om 30 sekund

 

 

 

Jaja, det spiller sikkert ingen stor rolle. Det viktigste er at fingrene får trent seg litt systematisk.

Forøvrig pleide jeg å bruke reimer (eller de sakene som ser ut som donald-nebb) på de tyngste løftene for å slippe å bry meg om så mye annet enn det viktigste.

Lenke til kommentar

Hvordan kan grepet svikte? Bruker du ikke kalk? Overhåndsgrep? I så fall, miksgrep.

 

Eg vil heller kjøre overhandsgrep og trene grepet enn å gå over til mixed. Brukar kalk ja.

 

18.05

 

Benkpress

62.4x 5+5+5+5+4

 

Roing

55x5x5

 

Frontbøy

Nope

 

Grep

90x 30s

 

Seig dag. Det vart ei litt snodig veke på grunn av eksamenstid, med trening i går og i dag. Eg trente tidleg i går og seint i dag, men droppa knebøy i dag. Skal bli godt med sommarferie og skulefri. Nye sko er i postsystemet og snart på plass. Då kan eg kanskje byrje kjøre litt meir på bøyen.

 

Trur eg skal filme litt ein dag, og sjå kvar landet ligg. Spesielt spent på frontbøyen.

Lenke til kommentar

30.05

 

Benkpress

(20->62.5 +60x4)x5

 

Roing

55x5x5

 

Frontbøy

(20-30-40-50-55-60-65)x5

 

Grep

90x 30s

 

Avslutta like greit dei siste to vekene med sjukdom, så det vart lite trening. Er på riktig vei no, så det blir vanleg rutine vidare. Veldig nøgd med kjøp av vektløftarsko. Dramatisk forskjell i frontbøy.

 

Vekta i går viste 84.2 kg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

09.06

Benkpress
55x5x5

Roing
50x5x5

Frontbøy
(20-30-40-50-60-65)x5

Grep
95x 30s

Dang. Dårleg med trening dei siste vekene. Drog på meg ein strekk i nakken under roing sist trening, som tok si tid å bli bra. Må passe på teknikken framover. Ellers har det vore mykje Playstation og late dagar der eg er oppe heile natta og søv vekk heile dagen. Sånn går det når eksamenstida plutseleg er slutt. Anything goes! Skal prøve å koma i rute igjen no med trening og døgnrytme.

Lenke til kommentar

Får si meg enig. Det er veldig mye "skader" både her og der i loggen. Skal vedde på at det i halvparten av tilfellene er ingenting å bry seg om.

 

Kva du veddar på og ikkje betyr strengt tatt ikkje stort. Eg trener for min eigen del.

 

Excuses. Med den holdningen kan du gjøre det enklere for deg selv og bare slutte. Det blir ikke resultater av det uansett.

 

Det er ikkje unnskyldningar, berre forklaringar. Eg har ikkje behov for å unnskylde noko ovanfor meg sjølv eller andre.

 

Kvifor slutte? Hadde eg haldt fram i same tralt, så ville eg om ikkje anna behaldt det eg har. Eg har ingen problem med å ta pausar her og der. Har det ikkje travelt.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...