Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Zeph sin treningslogg

Anbefalte innlegg

18.12

Benkpress

67,5 x 5+5+5+4

Kroc rows

28 x 5x5

Knebøy

60 x 5x5

Betre økt i dag. Merkar at tøyinga og bøyinga hjelper på knebøy. Har i tillegg begynt å tøye rett før knebøy, som ser ut til å vere effektivt.

Ellers har eg gått tilbake til den gamle 5x5-metoden utan RPE. Synest det vart for lite volum med RPE. Ikkje sikkert det passa heilt for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja knebøy. Eg hadde store problem med framside legg. Dei "eksploderte" då eg løfta uten klossar. Nå fungerar du bra uten, så skjønnar ikkje kva som var problemet...

Men om leggane hadde vore problemet, så hadde du kunna testa klossar.

Fant forresten 0,5kg vekter på progym, trudde ikkje det eksisterte der. Har du med egne små skiver, eller brukar du dei som er der? Kunne tenkt meg å kjøpt nokon små sjølv, slik at eg alltid er garantert å ha dei tilgjengeleg. Er det lov, å ha med eigne vektskiver?

Lenke til kommentar

I dag var det mest oppe framside lår som mangla litt på, men det går rette vegen. Aldri kjent noko i leggen.

Det er 2,5, 2 og 0,5 etter det eg har sett. Kanskje 1,5 og.

Eg kjøpte eigne og har i bagen ja. 1,5 og 2,5.

Vart lei av å vandre rundt heile senteret for å finne dei. Ikkje fått noko kommentar på det enno, så eg ser ikkje at det skulle vere noko problem. I følgje Fredrik er dei småvektene som ligg på senteret privatpersonar som har dratt med seg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Zeph used revive.

It's super effective!

Eg må i gang igjen.

Har ikkje planlagt så mykje endå, men ser for meg ein 3-dagars Myo-reps-variant. Fokus på muskelvekst. Det var utgangspunktet sist og, men eg endte opp på styrkeprogram. Får sjå korleis det utviklar seg.

(Program kjapt satt opp frå her.)

Press

Benkpress

Skråbenk

Cable flies

Franskpress

Militærpress (el.l.)

Smalbenk

Triceps

Dra

Markløft

Chins

Kroc rows

Kabelroing

Facepulls

Hantelkrøll

Bein

Goblet squat

Frontbøy

Beinpress

Legghev

Planke

• Liker 2
Lenke til kommentar

Redd for det ja.

Det var ein kombinasjon av saker og ting som tok knekken på meg sist. Eit halvår med hals/lungebetennelse og 170 penicillintablettar var trasige greier. Eg trente heile tida (når eg var frisk), men det var så demotiverande når eg starta opp igjen etter ei veke eller to utan trening, trente meg opp igjen til vektene eg løfta før, og så kom neste runde med sjukdom. 4-5 sånne rundar hadde eg frå juli til januar.

Kombinert med skule og jobb, samt mykje problem og tidsbruk på knebøy, så forsvann alt av motivasjon. I ettertid skulle eg ynskje eg hadde gjort nokre grep på treninga og haldt fram. Om ikkje i same tempo, så kunne eg i det minste haldt på formen, men det gjekk som det gjekk.

Om eg skal sjå positivt på det, så får eg i det minste ein ny runde med merkbare resultat på eit tidleg stadie. Det er fin motivasjon. :D

Lenke til kommentar

Takk for det!

Som alltid set eg pris på kommentarar til program og progresjon. Det største problemet er at det finnes så alt for mange meiningar og metodar.

Eg vil trene 3 eller 4 dagar trening i veka. Har ikkje tid til å gå der kvar dag. Målet er muskelvekst, men det blir meir styrkefokusert på dei tunge øvingane. Ikkje noko 20 reps markløft.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve det jeg kjører. Veldig fleksibelt og jeg har til gode å finne noe som fungerer bedre over tid, har alle baseøvelsene og er rettet mot bygging.

Press

Benkpress x5

Skråbenk x3

Kabelflies x3

Franskpress x3

Smalbenk x3

Overhead tricep extention x3

Dra

Markløft x5

Chins x3

1-hand row x3

Kabelroing x3

Facepulls x3

Hantelcurls x3

Bein

Goblet squat x2

Frontbøy x6

Beinpress x3

Calf extention x3

Planke x2

Så kjører jeg skuldre med militærpress og skulderpress på press eller beinøkten.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve det jeg kjører. Veldig fleksibelt og jeg har til gode å finne noe som fungerer bedre over tid, har alle baseøvelsene og er rettet mot bygging.

Hvordan er oppsettet her, du kjører det tre dager i uka slik som du har delt det opp her?

Lenke til kommentar

Hvordan er oppsettet her, du kjører det tre dager i uka slik som du har delt det opp her?

Kjører det 4-5 ganger i uken med dobbelt opp med to av øktene.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...