Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går bittelitt djupare enn deg i benkpress, men av samme grunn som deg, så er det for å unngå skulderskade. Er det ein planke du bare har lagt under? Er ikkje det vondt?

Vurderer å få sydd på noko borrelåsar på ei t-shorte, og få festa ein trebit eller noko på den. Prøvd eller vurdert det?

Eit tynt liggeunderlag som er kutta opp, rulla saman til riktig diameter og teipa fast med MacGyver-teip.

Fungerer veldig bra det. Det er lettare med t-skjorter med stretch i, som eg trener med. Med ein laus singlet eller ei t-skjorte utan stretch kan den kanskje flytte på seg.

post-20187-0-71546600-1354738154_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pent belte! Synes jeg ser en liiiiiten anelse av fleksjon i markløftet der, men veldig bra i øvre rygg!

Kjører du nakkebøy eller lavstang?

Beltet er digg!

Nakke går eg ut frå (high bar). Kutta ut low bar sidan eg ikkje vil utfordre korsryggen meir enn nødvendig.

 

Har nok ikkje heilt taket på oppspenn endå. Det går greit å kjenne det når eg står rett opp og ned, men midt i eit løft har eg vanskeleg for å klare å identifisere det. Lettare med belte.

Lenke til kommentar

Høres lurt ut.

Nei, jeg ser det. Du ser bra ut når du står rett opp og ned med stanga, men i det du begynner å bevege deg svaier du litt til i korsryggen.

Finner ikke videoen, men hvis du tar en planke fra solar plexus-ish og ned til skambenet skal den berøre kroppen ca hele veien når du er oppspent. Prøv så å ta knebøy. Målet er å opprettholde kontakten hele veien gjennom hele bevegelsen. Da er du stabil.

Lenke til kommentar

Det stemmer, men eg har ein snillare vinkel på kabelroing og det er lettare å spenne opp. Det er store krefter i spel, men med ein meir gunstig vinkel.

 

Med framoverbøygd roing er eg heilt i grenseland for kva som er bra, samt at det er lett for at ryggen vandrar litt.

Lenke til kommentar

Eg må ha ei form for roing i programmet, så eg kjem ikkje utanom. Roing med bryststøtte har eg prøvd, men det var ikkje noko til greie. Kroc rows kunne eg kanskje prøvd.

Hadde eg ikkje kjent noko i ryggen på framoverbøygd roing så hadde det gått fint, men når det rykker baki der på kvar repetisjon når det nærmar seg toppsett så er det ikkje så greit.

Lenke til kommentar

09.12

 

Benkpress

30-50-60-70 x 5

67,5 x 5+5+4

 

Kroc rows

14-22-26-30-30 x 5

28 x 5+5+5

 

Knebøy

30-50-60-70-75 x 5

70 x 5+4

 

Venstre handledd er ikkje heilt bra etter handbak på julebord sist veke, så det mangla litt på kroc rows. Ellers er eg ganske nøgd med øvinga. Har alltid likt manualroing, men det stoppa opp der på grunn av korsryggen, som ikkje er noko problem på kroc rows. Fortsetter med den. :)

 

Om noe tror jeg kanskje kroc rows med manualer er et godt alternativ. Og chins, så lenge du klarer å holde ryggen rett.

Chins er allereie i programmet.

Lenke til kommentar

14.12

 

Markløft

60-80-100 x 5

105 x 3

100 x 5+5+5

 

Knebøy

20-30-50 x 5

60 x 3+3

 

Chins

+5kg x 5+5+3

 

Ingenting stemte i dag. Energien har vore på botn den siste veka, dårleg søvnrytme, daff, hadde ikkje krefter.

Innsåg samtidig at eg må ha eit mobilitetsprogram om eg skal fortsetje med knebøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...