Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

16.11

 

Benkpress

30-40-50-60-65 x 5

70 x 4

 

Roing

2x 14-20-24-28-30 x 5

 

Frontbøy

20-30-40-50-50 x 5

 

Ein aldri så liten opptur i dag. For det første var det fint å koma opp i 70 kg i benken igjen.

 

Det beste var derimot frontbøyen. Etter litt testing og eksperimentering ser det ut som teknikken har vore problemet. Tok på meg beltet og kjente ingenting i korsryggen på siste settet. Skreiv eit innlegg om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&pid=19907574&st=46940entry19907574

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

16.11

 

Benkpress

30-40-50-60-65 x 5

70 x 4

 

Roing

2x 14-20-24-28-30 x 5

 

Frontbøy

20-30-40-50-50 x 5

 

Ein aldri så liten opptur i dag. For det første var det fint å koma opp i 70 kg i benken igjen.

 

Det beste var derimot frontbøyen. Etter litt testing og eksperimentering ser det ut som teknikken har vore problemet. Tok på meg beltet og kjente ingenting i korsryggen på siste settet. Skreiv eit innlegg om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&pid=19907574&st=46940entry19907574

Frontbøy er MYKJE snillare med korsryggen ja, men minuset er vell at den ikkje aktiverar fult så mykje musklar som knebøy.

Men helsa går forran alt anna, stå på :)

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar

21.11

 

Benkpress

30-40-50-60-65 x 5

62,5 x 5+5+5

 

Roing

2x 14-20-24-27,5 x 5

30 x 2

27,5 x 5+5

 

Knebøy

30-40-50-60 x 5

70-80 x 2

 

Første gong på lenge eg har gleda meg til knebøy. Ikkje kjent noko i korsryggen så langt. Gjekk opp til 70 kg utan belte og tok 2 repetisjonar på 80 med belte. Trur eg kjem til å bruke belte på toppsett på same vis som i markløft. Lenge sidan eg har tatt knebøy på over 70 kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har putta på deg noen kg siden du startet trene. Formbildetid!

Problemet er at eg ikkje har fått stort ut av dette året etter mai, så det er ikkje så veldig mykje nytt å sjå på. Først no er eg for eksempel tilbake der eg var på topp i forhold til styrke tidlegare i år i benk. I chins er det still long ways to go.

Sjukdom og flytting tok effektivt knekken på tre månader.

Lenke til kommentar

23.11

 

Markløft

60-80-100-105 x 5

110 x 3

105 x 4

 

Knebøy

60 x 5x5

 

Børge-press

2x10 x 10 +3+3+3+3+3+3

 

Chins

+5kg x 5+5+4

BW x 5

 

Kveldstrening etter ein lang og seig arbeidsdag, så energien var ikkje på topp. Knebøy etter markløft er seige greier...

B-press vart supersetta mellom knebøy, så der gjekk kreftene tom før musklane fekk nok.

Lenke til kommentar

Problemet er at eg ikkje har fått stort ut av dette året etter mai, så det er ikkje så veldig mykje nytt å sjå på. Først no er eg for eksempel tilbake der eg var på topp i forhold til styrke tidlegare i år i benk. I chins er det still long ways to go.

Sjukdom og flytting tok effektivt knekken på tre månader.

 

I see, men det er sånn som skjer og man må ta med i beregninga. Da er det bare å gunne på videre :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi belte avlaster støttemuskelatur.

Ja, du kan trene med belte kvar gang du trenar KB, men du mistar ein del av treningseffekten.

Om du ikkje klarar å opprettholde buktrykk på 75kg, så vil eg påstå det rett og slett er for tungt.

 

Om du ikkje har nokon veldig spesielle grunnar for å bruke belte som eg ikkje veit om då ;)

Sure, there’s a lot of research proving the usefulness of weight belts in increasing intra-abdominal pressure, as well as improving performance: go to Pubmed and do a search, or better yet, go to page 174 of McGill’s Ultimate Back Fitness and Performance, where he uses an entire chapter discussing this topic.

http://www.tonygenti...th-weightbelts/

 

Eg ser ikkje heilt korleis det avlastar støttemuskulatur, gitt at ein faktisk får riktig trykk. Beltet heng rundt magen, men det spenner ikkje opp noko. Den jobben må eg gjere sjølv. Poenget med belte er at eg får tilbakemelding gjennom heile løftet på om eg held spennet. Det er ikkje noko problem å stramme opp eit belte og framleis ha null trykk i magen, som vil føre til problem.

 

Grunnen til korsryggproblematikken min tidlegare i år var nok høgst sannsynleg på grunn av dårleg buktrykk.

 

Det finnes sikkert dei som brukar belte fordi det er kult eller for å avlaste muskulatur, men eg gjer det for å få tilbakemelding på teknikk. I tillegg gjev det meir trykk, som betyr at eg har litt meir å jobbe med på dei tyngste løfta. Det fungerer samtidig som ein boost for at eg skal tørre kjøre på. Med belte er eg ikkje redd for at spennet skal avta eller svikte under løftet. Utan belte har eg ikkje noko anna referanse enn kor mykje korsryggen protesterer. Eg vil heller ha fokuset på spenn i magen enn å kjenne på ubehag i korsryggen.

 

Brukar det stort sett kun på dei to siste setta, eller kun det siste. Om eg kan løfte greit med belte må jo det bety at magen er sterk nok, sidan det er den som spenner opp, ikkje beltet. Det hjelper og som treningsverktøy. Ved å bruke belte på nokre løft får eg jobba inn riktig teknikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...