Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

Det der er beinpress jo. Vannrett heter den jo leg extention.

 

Edit: sjekka Precor sin hjemmeside nå, og det viser seg at det heter leg press og angeled leg press.

 

Har sjekket mange sider nå, og det er forskjellig fra side til side. På blant annet fitnesbloggen er beinpress den jeg snakket om. Uansett betyr det ingenting når det er så enormt sprik i meningene om øvelsen ;)

 

Edit: Ikke for å spamme ned loggen din helt, Zeph! :p

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du presser med beina åkke som. Om apparatet går opp-ned eller horisontalt betyr ikkje stort.

 

For øvrig er eg ikkje noko glad i apparat der du flytter deg sjølv oppover, i staden for beina utover. Synest og 45-grader-apparatet er betre enn horisontalt.

Kan ha noko med at alle nye apparat har vektmagasin i staden for plater.

Lenke til kommentar

Har ikkje lest noko særleg av tråden, men kvifor trenar du ikkje knebøy istandenfor beinpress?

Gjorde før, men etter at eg fekk ein strekk har eg ikkje kome i gang igjen. Jobba ein del med mobilitet, men har vel innsett at eg for tida ikkje vil gjere arbeidet som må til for å kunne ta knebøy. Eg har ikkje lyst å dra på meg strekk igjen, så det må ein del arbeid til, noko eg ikkje er motivert for akkurat no. Difor blir det beinpress i staden for knebøy.

 

ProGym ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...