Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har Rumble Roller. Veldig vondt var det ikkje, men rulling på område med lite musklar vil alltid vere litt vondare enn ellers. Etter ei stund blir det vondt av huda blir pressa mot hoftebeinet, men eg synest ikkje det var vondare enn eg kunne venta.

 

268367.JPG

Lenke til kommentar

30.06

 

Benkpress

55kg x 12 +4+4+3

 

Framoverbøygd roing

55kg x 10+8+6

 

Beinpress

Knebøy

 

Hammercurl front

15kg x 6 +2+2+2+2

 

Tåhev

10B x 12 +3+3+3+3+3+3

 

Prøvde med litt knebøy igjen, high bar. Gjekk for så vidt greit ned, men det var ikkje greit å koma seg opp igjen. Vekta burde ikkje vere noko problem, men i botn følte eg at eg måtte sleppe av litt trykk i magen for å koma opp igjen. Kan vere manglande driv i hoftene, styrke i magemusklane eller noko sånt. Nokon som har nokre innspel?

 

Litt ustabil og ikkje heilt topp teknikk. Lenge sidan sist og lenge sidan eg prøvde high bar, så det går greit.

 

http://youtu.be/DXA6TaDawTw

Lenke til kommentar

Du skal nå hvertfall ikke slappe av i magen i bunnen. Det er sikkert. Er ikke hoftedriv i high bar-bøy, så det er ikke det. Det kan være magemusklene, men dersom du klarer det low bar, så tror jeg ikke det. Mitt beste gjett er infleksibilitet et eller annet sted rundt hoftene.

Lenke til kommentar

05.07

Markløft

60-80-95-105 x 5

110 x 2

 

Børge-press

2x15 x 9 +3+3+3+3+3

 

Chins

BW x 8 +2+2+2+2+2

 

Triceps extension

Z+15 x 7 +2+2+2+2

 

Tullete trening seint på dagen med lite energi. Etter to repetisjonar på 100kg markløft var det rett før siste måltid kom opp pga press frå beltet, så eg gav meg der. Vekta var ikkje noko problem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

26.07

 

Benkpress

55kg x 10 +3+3+3+3+3

 

Framoverbøygd roing

50kg x 12+11+8

 

Beinpress

45kg x 6 +2+2+2

 

Hammercurl side

16 kg x 8 +2+2+2+2+2+2

 

Tåhev

Diverse

 

Første trening på to veker etter sjukdom! Rota litt med tåhev. Gløymde at eg hadde gått over frå eittbeins til tobeins og vektene vart heilt på ein snurr.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

26.08

 

Benkpress

50kg x 9 +3+3+3+3+3

 

Pendlay-roing

50kg x 5x5

 

Beinpress

10kg x 6 +2+2+2+2+2

 

Hammercurl side

12kg x 8 +2+2+2+2+2

 

Tåhev

40 x 7 +2+2+2+2+2

 

Første trening på...fire veker. FML.

 

Nødvendigvis mista ein del styrke. Blir sikkert stiv som ein stokk i morgon. Nytt treningssenter, så det vart litt nye vekter her og der. 10kg i beinpress ser ikkje spesielt imponerande ut på papiret, men sjølve apparatet er langt tyngre enn der eg var før.

 

Har gått over til Pendlay-roing for å sjå korleis det går. I dag var mest ein test. Veit ikkje heilt kva eg kjem til å kjøre der av sett og repetisjonar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...