Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

26.11

 

Knebøy

5 x 57,5

5 x 62,5

5 x 67,5

5 x 72,5

3 x 77,5

 

Benkpress

55kg x 9 +2+2+2+2+2+2+2

 

Roing

65kg x 7 +2+2+2+2+2+2

 

Decline benk

50kg x 13 +4+4+4+4

 

Triceps extension

15kg x 11 +4+4+4+4+4

 

Triceps og biceps er tilbake. Sidan eg tar vekk biceps og triceps frå dei andre øvingane tar eg dei for seg sjølv. Foreløpig litt usikker på kva øvelse eg kjem til å kjøra på triceps. Tok overhead extension i dag.

 

Neste veke blir det full deload med treningsfri. Det blir godt med ei veke utan trening, men det blir nok desto tyngre å starta opp igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

06.12

 

Knebøy

60kg 5x5

 

Benkpress

50kg x 11 +3+3+3+3+3

 

Roing, breidt grep

55kg x 7 +4+2+2+2+3+3

 

Decline benk

50kg x 12 +3+3+3+3+3

 

Triceps extension

Diverse

 

Då var det på an igjen etter ei veke med treningsfri.

 

Totalt sett er eg nøgd med dagens resultat. Eg kunne fint løfta like tungt som sist trening, men var litt for forsiktig. Knebøy var tyngst, noko eg rekna med. Har gått over til 5x5 utan trappemodell no og det store spørsmålet var jo kva eg skulle løfta. Prøvde meg på 60kg, det gjekk for så vidt greit, men knebøyen er alltid litt seig å koma i gang igjen med.

Samtidig slit eg med å finna ein god setup. Eg er mest komfortabel med low bar, men då får eg problem med vinkelen på armane og for mykje vekt på håndleddene. Med breiare grep går det betre, men eg kjente ein god del i dag og.

 

Går for breidt grep på kabelroing no. Eg har tidlegare variert mellom smalt og breidt, men vurderer å kun ta det breidt.

 

Prøvde meg litt på forskjellige øvingar på triceps i dag, utan at eg kom til noko konklusjon. Liggande og sitjande extension synest eg ikkje fungerer godt nok. Smalbenk og benk med omvendt grep var for så vidt greit nok, men ikkje noko højdare. Må leita vidare.

Lenke til kommentar

08.12

 

Markløft

70kg 5x5

 

Δ Push up med heva bein

10 +3+3+3+3+3

 

Chins

8 +3+2+2+2+2

 

Sidehev (liggande)

H: 7,5kg x 9 +2+2+2+2+2

V: 7,5kg x 9 +2+2+2+2+2

 

Hammercurl

H: 10(?) x 10 +3+3+3+3+3

V: 10(?) x 10 +3+3+3+3

 

Har gjort push-ups litt tyngre for å få ned antal reps.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

10.12

 

Knebøy

65kg 5x5

 

Benkpress

57,5kg x 6 +2+2+2+2+2+2

 

Roing, breidt grep

55kg x 7 +2+2+2+2+2

 

Decline benk

57,5kg x 8 +2+2+2+2+2+2

 

Franskpress

Z+10kg x 10 +3+3+3+3+3+3

 

La ut nokre nye bilete i førstepost. Ikkje så mykje å sjå på over så kort tid, men eg vil ha det dokumentert. :p

Lenke til kommentar

14.14

 

Knebøy

67,5kg 5x4

70kg x5

 

Benkpress

57,5kg x 6 +2+2+2+2

 

Roing, smalt grep

67kg x 6 +2+2+2+2+2

 

Δ Push up med heva bein

8 +2+2+2+2+3

 

Franskpress

Z+5kg x 15 +5+5+5

 

Benken vart ikkje så bra på grunn av ein tåpeleg benk som var breiare enn normalt.

Det vart push-ups i staden for decline benk fordi det alternative senteret ikkje hadde decline benk. Same sak med smalt grep på roing.

Lenke til kommentar

16.12

 

Markløft

77,5kg 5x5

 

Δ Push up med heva bein

10 +3+3+3+3+3

 

Chins

9 +2+2+2+2+2

 

Sidehev frå benk

6kg x 13 +4+4+4+4+4

 

Hammercurl

8kg x 15 +4+4+4+3

 

God økt i dag, fekk pressa tidsbruken godt ned, det var fint.

Prøvde meg på

i dag. Det går kjappare sidan eg tar begge armane samtidig, pluss at eg kan ha litt tyngre belastning. Kjente det godt i skuldrene.

 

På hammercurl varierer eg frå trening til trening mellom den som går rett fram og den som går på framsida langs kroppen, som om ein drar opp ein glidelås.

Lenke til kommentar

03.01

 

Knebøy

75kg x 5x5

 

Benkpress

57,5kg x 8 +2+2+2+2+2+2

 

Roing, smalt grep

67kg x 8 +2+2+2+2+2+2

 

Dips

9 +2+2+2+2+4+3

 

Franskpress

Z+7,5kg x 13 +5+4+4+4

 

Tok av litt vekt for å jobba med djupn på knebøy.

Er framleis i feriemodus på senteret som ikkje er heilt optimalt. Racket har dårlege hyller som stanga ligg på, benken er for brei, dei har ikkje brei stang til roing og ikkje decline benk.

 

Men eg hadde ei fin oppleving med dips i dag. På fjerde myosettet prøvde eg å lena meg litt meir framover, i staden for å senka meg rett ned. Eg filma det ikkje, så korleis det såg ut må gudane vita, men eg var i alle fall langt sterkare på den rørsla.

 

Har begynt med periodisk faste, eller rettare sagt gått tilbake. Eg har i praksis levd med periodisk faste i mange år, men byrja å ete frukost når eg byrja å trene. Har aldri vore noko glad i mat tidleg på dag, så no blir det 16-18 timar utan mat over kvelden, natta og morgonen. Trente i dag på tom mage, noko som gjekk veldig fint. Skal bruka BCAA, men har ikkje fått kjøpt det endå.

Lenke til kommentar

08.01

 

Knebøy

Teknikktrening

 

Benkpress

57,5kg x 7 +2+2+2+2+2+2

 

Roing, bredt grep

55kg x 10 +3+3+3+3+3+3+2

 

Decline benk

60kg x 8 +2+2+2+2+2+2

 

Franskpress

Z+5kg x 17 +5+5+5+5

 

Møkkabenk... Har mest lyst å kasta den ut av programmet. Decline føles langt betre.

Lenke til kommentar

Hvorfor prøver du ikke alternative benk-metoder, hvis du selv føler du sliter med det?

 

Er jo ikke skrevet i stein at du SKAL øke på MYO-metoden?

 

Husker ikke hvem det var som nevnte det for meg, men personlig kjørte jeg kun 3 x 10 x max i børjan til jeg traff veggen (på 60kg), så ble jeg tipset om at kroppen går lei og at jeg burde prøve feks. 5x5, andre øvelser osv. Funka kongebra for min del!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har eg for så vidt gjort. Har prøvd forskjellige øvingar for bryst og altså hamna der eg er i dag. Har aldri vore noko fan av benkpress, men det har stort sett gått på fram, inntil no. Decline benk er ganske fin, synest det fungerer betre for bryst enn benken. Eg bør og byte ut armhevingar snart, då har eg to øvingar for bryst eg skulle hatt. Kan for så vidt ta decline i staden for armhevingar sidan det er einaste øving på midtdagen.

 

Dips prøvde eg, men det vart aldri heilt det store. Vil sikkert fungere betre når eg ein gong blir sterkare og har litt meir kontroll.

Eg kan godt prøva 5x5 på benken, eventuelt ta av litt vekt og kjøra høgreps eit par økter, men har mest lyst å prøva noko nytt. Har ikkje noko grunn for å ta benk anna enn at det er ei grei baseøving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...