Gå til innhold

Zeph sin treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No har eg snart nådd maks for push-ups, så det må erstattast og. Trur ikkje eg prøver meg på pushups med ekstra belastning.

 

Eit alternativ er jo manualpress med mange reps og heller kjøra tungt med benkpress eller noko anna. Med 4-5 reps på myosettene trur eg manualpress skal gå greit.

Lenke til kommentar

Fordi settene ser sånn ut: 7 +2+2+2+2+2 eller 10 +3+3+3+3+3.

 

Det gjekk ganske greit på lette vekter, men når dei kom opp i 20kg+ vart det mykje arbeid berre å koma seg på plass for kvart sett.

 

Du har ikke vurdert å bare droppe myo-reps? Virker jo for dumt å tviholde på et treningsprinsipp når det faktisk gjør at du ikke klarer å trene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20.10

 

Knebøy

5 x 50

5 x 55

5 x 60

5 x 65

3 x 70

 

Benkpress

45kg x 10 +4+4+4+4

 

Roing

45kg x 12 +4+4+4+4

 

Dips

6 +2+2+2+2+2

 

Tungt og seigt i dag. Tre dagar utan trening, med for lite søvn og for mykje alkohol, fotball i går kveld.

Har hatt dårleg framgang i det siste. Lite søvn, travle dagar, andre fysiske aktivitetar som går ut over treninga. Har sikkert nådd den vanlege 2-3mnd stagnasjonen og, utan at eg heilt veit kva betydning det har.

 

Litt betre teknikk på benk i dag, men det er litt å jobba med der. Gjorde eit par justeringar på roing og, trur den er grei no.

Har gått vekk frå vekter på dips og. Kjem tilbake til det når eg når 15 reps.

 

@phax: Eg går for sidehev på skuldre og fortsetter med benk, dips og push-ups på bryst. Når eg er kome opp mot 20 reps på push-ups går eg sikkert over til 12-15 reps manualpress i staden for. Skuldrene får kjørt seg på bortimot samtlige andre øvelser, så eg er ikkje så bekymra for dei.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle kommentere på benkpressvideoen som ble postet på forrige side. Jeg la merke til to ting, det første var at du tidvis gikk litt fort ned i den eksentriske fasen av løftet. Børge Fagerli nevner i artikkelserien om MYO-reps at dersom man vil ha full fiberaktivering er det best å bruke rundt 2-3 sekunder når man senker vekten. Det så ut som du kunne brukt litt lenger tid på vei ned. Det andre jeg la merke til er at du har en litt for lang pause på toppen av løftet. Mulig det bare ser slik ut for meg, men hvis ikke kan det være lurt å ikke strekke helt ut på toppen løftet, men gå rett ned igjen uten pause, slik at man ikke mister spennet i muskelen. Dersom du har et kontinuerlig spenn i muskelen, oppnår du i større grad full fiberaktivering.

Lenke til kommentar

Det er sånn eg har løfta heile veien, men den filmen var fyrste gong eg løfta med vinkla løftebane. Då gjekk alt fokus på teknikken og eg gløymde ut alt resten. Normalt har eg ein god eksentrisk fase og låser ikkje ut på toppen, men det fungerte ikkje når eg skulle læra meg ny teknikk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg henger nok litt etter, men jeg ville kommentere innlegget med videoene på forrige side:

 

- Du lurte på noe å bytte ut benk med: Hva med flatbenk med manualer i stedet for stang? Dette tar mer på bryst og ellers mye det samme som benk med stang. Men om du vil fortsette å trene med myo-reps-prinsippet kan det bli litt vanskelig for denne øvelsen.

 

- Eventuelt kan du dytte inn en isolasjonsøvelse for bryst? Flat flies/peck deck/kabeltrekking (usikker på navnet).

Lenke til kommentar

Jeg henger nok litt etter, men jeg ville kommentere innlegget med videoene på forrige side:

 

- Du lurte på noe å bytte ut benk med: Hva med flatbenk med manualer i stedet for stang? Dette tar mer på bryst og ellers mye det samme som benk med stang. Men om du vil fortsette å trene med myo-reps-prinsippet kan det bli litt vanskelig for denne øvelsen.

Eg har vore inne på tanken ja, men held fram med benk for å sjå korleis det går. Det går seigt på det meste for tida, ikkje sikkert det er noko feil med benken av den grunn. Eg har vurdert å ta 12-15 reps flatbenk med manualer i staden for push-ups når eg tar 15-20 reps på den. Med 12-15 reps trur eg det bør gå greit med manualer på benk og myoreps. Fant i går ut at eg kan ta push-ups med beina heva for å gjera da tyngre. Difor går det nok litt meir tid før eg droppar den. I ein periode er det jo og sikkert kurant å legga på litt belastning.

 

- Eventuelt kan du dytte inn en isolasjonsøvelse for bryst? Flat flies/peck deck/kabeltrekking (usikker på navnet).

Har lurt på det og, men eg har allereie dips, benk og push-ups til bryst. Trur det er greit nok.

Lenke til kommentar

24.10

 

Knebøy

5 x 50

5 x 55

5 x 60

5 x 65

5 x 70

 

Benkpress

40kg x 15 +4+4+4+4

 

Roing

45kg x 14 +4+4+4+4

 

Dips

7 +3+3+3+3

 

Gjekk betre i dag, klar og i god form. Kom på at eg hadde auka totalvekta på knebøy den siste tida, utan å auke maksvekta, noko som sannsynlegvis har gjort sitt til at sistesettet har gått så seigt. Gjekk veldig greit i dag.

 

Byrja å få inn teknikken på benkpress og. Gjekk litt ned i vekt for å lettare jobba med teknikken. Prøvde meg litt på aktivering av bryst i benken og, noko som tilsynelatande fungert veldig bra. Kjente det godt gjennom alle settene i dag.

Lenke til kommentar

Har du testet din 1RM i knebøy/benkpress/markløft? Det hadde vært interessant å se om forholdet mellom 5RM og 1RM er omtrent det samme hos deg som hos meg.

Har ikkje det nei. Har ikkje så veldig stort behov for det heller.

 

Så du er ikke nysgjerrig i det hele tatt? 1RM er da en flott måte å måle fremgang på :).

 

Takk Fredrik :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...