Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Ville dere vært sammen med en 20-årig jomfru?

37 stemmer

1. 1. Ja, jenter?

• Turn-on! Sexy! Spennende!
      5
    • Bryr meg ikke så mye verken fra eller til...
      27
    • Turn-off, ganske patetisk egentlig...
      5
    • Hadde slått opp øyeblikkelig!
      0

Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier vel egentlig sitt. Til dere jenter: Se for dere at dere begynner å date en kar i 20-åra. Dere finner tonen, og blir etterhvert sammen. Så finner du ut at han aldri har hatt sex, eller har hatt noe som helst av et forhold til en annen jente. Du er altså hans første kjæreste, og snart sexpartner, i en alder av 20+ år. Hva tenker dere om dette? Turn-on? Turn-off? Grunn til å slå opp? Betyr det noe i det hele tatt?

Grunnen til at jeg spør er at jeg er en gutt på snart 21 år, som har levd hele livet mitt i ufrivillig sølibat, grunnet overvekt og underutviklede sosiale antenner. De siste årene har jeg både trent mer og blitt mer sosial, men jeg er fremdeles nyskjerrig på hva dere jenter ville følt om dere ble sammen med en som meg. Stem i avstemmingen over, og begrunn gjerne svaret deres i tråden.

Postet av anonym: b87f98ea64fdd3cadfce150971708c71

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt. Når du finner ei dame, dere finner tonen og blir sammen. Da har det ikke noe å si om du er jomfru når det har kommet så langt. Bare ikke spør om hun skal slå opp snart fordi du ikke har noe erfaring. Sjansen dukker nok opp skal du se :)

Jeg har en kompis som fant første dama si i en alder av 25 år. Jomfru til da. Gikk fint det.

Lenke til kommentar

Seriøst, nå må dere slutte å tro at alt fungerer som en amerikansk romantisk komedie. Enten du tror det eller ikke så finnes det faktisk en del mennesker der ute (gutter og jenter) som gir blanke faen i om du er jomfru eller ikke. Personlig har jeg mer sansen for dem som klarer å gå frem til de er 20 uten å ha ligget med halve byen. Selv om normen idag er å fly fra stokk til vegg, pule i øst og vest, gifte og skille seg flere ganger, så er det fremdeles mulig å ha et respektabelt forhold om du finner rette personen. Videre så betyr nok hvorvidt du er jomfru mer for ditt ego enn for damas vedkommende, spesiellt dersom du sikter mot damer over 20 med litt livserfaring.

Postet av anonym: 8a149b2f0d5465aa1d57b86f10cdadb7

Lenke til kommentar

Du skaper et problem som ikke finnes. Det at du er jomfru, har ingen verdens ting å si for om du finner en jente eller ikke. Hvis det er noen form for gnist mellom deg og en jente, er det helt andre ting enn antall sexpartnere som gjør hun tiltrukket til deg.

Hadde du gjort det slutt med en jente fordi hun ikke hadde ligget med noen før?

Der har du svaret ditt.

Lenke til kommentar

Det at du er jomfru, har ingen verdens ting å si for om du finner en jente eller ikke.

Det skal du ikke si for sikkert. En person i TS' situasjon vil sikkert oppleve en selvtillitsboost når den magiske dagen kommer. Å hva liker vel jenter mer enn selvsikkerhet?

Lenke til kommentar

Det at du er jomfru, har ingen verdens ting å si for om du finner en jente eller ikke.

Det skal du ikke si for sikkert. En person i TS' situasjon vil sikkert oppleve en selvtillitsboost når den magiske dagen kommer. Å hva liker vel jenter mer enn selvsikkerhet?

Det blir da en indirekte årsak som alt annet. Det at man har en ny bukse kan gjøre mye av den samme greia. Eller en hårklipp.

Men ja, jo. Jeg ser poenget ditt. Jeg skjønner forsåvidt ikke hvordan det å være jomfru skal påvirke selvtilliten din.

Lenke til kommentar

(...)

Jeg skjønner forsåvidt ikke hvordan det å være jomfru skal påvirke selvtilliten din.

Fordi mange knytter det opp til sin identitet og verdi som mann (eller kvinne), sammenligner seg selv med "alle andre" som får seg noe og ser lykkelige ut og konkluderer med at siden de ikke får seg noe så må det være noe feil med dem.

Til TS: Dette problemet er akkurat så stort som du gjør det til. Velger du å gjøre det til et ikke-tema og gir faen så er sjansen stor for at jenta ikke vil bry seg så mye heller. Stresser du derimot vettet av deg og er kjempenervøs for hva jenta eventuelt måtte synes så vil du som regel smitte henne med nervøsiteten og få henne til å trekke seg unna. Så i realiteten koker det ned til deg og hva du velger å tro :p

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Emnetittelen sier vel egentlig sitt. Til dere jenter: Se for dere at dere begynner å date en kar i 20-åra. Dere finner tonen, og blir etterhvert sammen. Så finner du ut at han aldri har hatt sex, eller har hatt noe som helst av et forhold til en annen jente. Du er altså hans første kjæreste, og snart sexpartner, i en alder av 20+ år. Hva tenker dere om dette? Turn-on? Turn-off? Grunn til å slå opp? Betyr det noe i det hele tatt?

Grunnen til at jeg spør er at jeg er en gutt på snart 21 år, som har levd hele livet mitt i ufrivillig sølibat, grunnet overvekt og underutviklede sosiale antenner. De siste årene har jeg både trent mer og blitt mer sosial, men jeg er fremdeles nyskjerrig på hva dere jenter ville følt om dere ble sammen med en som meg. Stem i avstemmingen over, og begrunn gjerne svaret deres i tråden.

Postet av anonym: b87f98ea64fdd3cadfce150971708c71

Les boken The game av neil strauss :)

Lenke til kommentar

^

Det er akkurat svar som det der som gjør at tråder som dette blir laget. Trådstarter trenger da for faen ikke lese en jævla bok bare fordi han er jomfru? Skjer med å skape problemer, folkens?

Jeg er enig i det alle andre her sier. Jeg henviste kun til boken pga at den gir et perspektiv på hva jenter faktisk bryr seg om, og hva som gjør at de blir tiltrukket av en mann. Jeg vil si at om man er jomfru eller ikke har en veldig liten betydning for en jente. Det som betyr noe er i raliteten kun om hun liker deg som person, og føler seg trygg. That´s it. Ser at jeg kunne utdypet meg bedre i stad.

:)

Endret av And.rs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...