Stulle Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hello Skal søke på master i Oslo etter jeg blir ferdig med bachelor (vår 2012). Når lønner det seg å søke for å være garantert valget sitt? Tenekr først og fremst på en av studenthyblene til SIO hvor man deler med én annen person, evt. en leilighet hvor jeg har alt for meg selv. Helst ganske nært sentrum, og helst ikke for langt øst (he he). Noen anbefalinger? 3500-4000/mnd er greit, fint om det er inkludert strøm. Ønsker IKKE å dele bad med mer enn én person. Kult om noen har erfaringer. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg søkte i februar i år og fikk studentleilighet etter en uke, så du kan nok fint vente litt lenger Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg søkte i mars og fikk kun plass på Sogn, der åtte stykker deler bad... Heldigvis kom jeg inn på NTNU i stedet. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg fikk en leilighet i Iladalen, men kan være enig at det er lurt å holde seg unna sogn, kringsjå og andre steder som er usentralt Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Det er ikke det at det er usentralt som plager meg, mer at det antakelig er fullt av innvandrere og internasjonales tudenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå