FpsStu Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 La først merke til dette når jeg var inne på "mine bilder" mappa mi og hadde zippa en mappe, og skulle se hvor stor denne var, jeg så venstre "margen" og der stod det i kb, 190 678kb elns... Og det var først nå jeg la merke til at "mine bilder" mappa var skikkelig detaljert, og den forhåndsvisnings vinduet var dobbelt/trippelt så stor som vanlig... Hvordan får jeg fiksa slik at disse innstillingene gjelde for hele maskinen? Lenke til kommentar
abene Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du vil nok finne svaret på windows.no. Neste gang du har et spørsmål om Windows, post i riktig kategori. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 sorry... internetten min har vært utrolig buggete i det siste, så får ikke surfa helt rikitg... dessuten så jeg ikke windows forumet tross at den stod rett under proggis... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Men nå prøvde jeg det som stod på linken din... Det er fortsatt sånne små miniatyr forhåndsvisninger på andre mapper, og det står heller ikke når filen ble opprettet og sist ble endret på venstre marg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå