Ravusy Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hva er nærmest Gran Turismo i gameplay / karriere mode på PC? Har ikke konsoll, men har lyst på noe tilsvarende racing spill. Anbefalinger? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Synes Grid er/var temmelig underholdende. Du kan ikke oppgradere bilen om jeg husker rett, eller du kan forandre fargen og slike ting. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ønsker du realistiske spill (kjørefysikken etc), eller er det ikke så nøye? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 LFS. Litt likt som Iracing, bare litt mindre seriøst. Se på det som en litt billigere utgave, men som på samme tid nødvendigvis ikke er noe dårlig. Vil du vite mer er det bare å gå inn på lfs.net eller forumet lfsforum.com for mer info Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Forza motorsport 3 er xbox 360 eksklusiv så det vil nok ikke fungere på pc nei. Racer.nl er en ganske grei gratis sim til PC. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 De spillene blir litt for seriøse for min del og kjøp av ratt står ikke på budsjettet enda. Tenker heller på det man kan finne på Steam. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Dirt 3. Kjøpt , da gjenstår det å kjøpe et vanlig vei/bane racing spill. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Dirt 3. Kjøpt , da gjenstår det å kjøpe et vanlig vei/bane racing spill. Nyeste Gran Turismo? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Gran Turismo til Pc? Tror du har bommet litt der da det kun har kommet ut til Playstation. Shift 2 tror jeg er ganske kult. Ønsker meg det selv Test Driver Unlimited er jo også et alternativ. Endret 26. mai 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg spør om hva som er nærmest siden jeg ikke har konsoll.. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg spør om hva som er nærmest siden jeg ikke har konsoll.. Test Drive Unlimited 2! Har det selv, veldig bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå