morten_l Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Heisann ! Klarer ikke å få installert windows xp på maskinen min. Tidligere grunnet at datamaskinen restartes når det er 34 min igjen av installasjonen. Etter å ha formatert hardisken, og prøvd igjen, får jeg blå skjerm, og feilmeldingen "BAD_POOL_CALLER" på samme tidpunkt i installasjonsfasen Noen som har peiling på hva det kan være får noe ? Har installert nyeste BIOS til hovedkortet (Asus P4C800) og prøvd mange forskjellige instillinger i BIOS-setupen.. På forhånd varm takk til den som kan hjelpe meg ! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har hatt noe lignede bsod. Det er enten feil med en av driverne dine, eller så er det feil med en enhet i systemet. Prøv å fjern én og én enhet og se om feilmeldingen forsvinner. Minne og grafikkort er mest utsatt for skade. Husk også cd/dvdrom! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Går ut fra at du har satt Cd-rom so "First boot device" i BIOS ? Lenke til kommentar
morten_l Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 He he ! Jeg tok ut modemet (PCI), og det hjalp betraktlig ! I skrivende stund har installasjonsprogrammet gått forbi den etterhvert så magiske "34 minutter igjen" milepælen !! Takk for råd ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå