eUnaas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg filmer en del lage klipp og ønsker å legge dem opp på tjenester som f.eks Vimeo. Der er det maks grense på antall mb man kan laste opp. Er det noen som vet om noen guider/programmer som lar en komprimere video? Jeg har prøvd å både søke og lete rundt på nettet etter gode programmer, men finner ingen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Virtualdub er bra. Installer Xvid codec for å komprimere med. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Er det slik at alle programmer benytter seg fult ut av flerkjernede prosessorer? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Regner med at du redigerer videoene. Hvorfor lar du ikke redigerings programmet ta seg av komprimeringen når du eksporterer? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg finner ingen gode instillinger/komprimeringsmuligheter i Windows Movie Maker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå