Toalettet Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei igår kveld bestilte jeg 11 pc deler. Når omtrent vil den ankomme? Er fra dustinhome:) Bestiltetil pappa sitt firma så jeg slipper moms(drit i det, ikke gå off) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tipper de sendes i morgen, mandag, hvis alt er på lager. Og etter det varierer vel leveringstiden fra 2 til 5 dager, både avhengig av hvor effektive Posten er, og hvor du bor i landet. Husk at tirsdag er 17. mai, så det vil forsinke postgangen litt, og om Dustin ikke skulle rekke å pakke alt i morgen, sendes det tidligst på onsdag. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Tipper de sendes i morgen, mandag, hvis alt er på lager. Og etter det varierer vel leveringstiden fra 2 til 5 dager, både avhengig av hvor effektive Posten er, og hvor du bor i landet. Husk at tirsdag er 17. mai, så det vil forsinke postgangen litt, og om Dustin ikke skulle rekke å pakke alt i morgen, sendes det tidligst på onsdag. Okey! men på sapphire radeon 6950 stod det: i lager. Og når jeg hadde bestilt; 1-2 dager. Dvs at jeg bestilte siste kort? Samme med i7 2600 men det kom etter 7 timer. Kjøres posten på 17.mai? Og når får jeg liksom sporingsnummeret? Endret 15. mai 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det kan være at du bestilte det siste kortet de hadde inne ja, men det vet nok bare Dustin. Tror ikke det er mye aktivitet på Posten 17. mai. Mest sannsynlig står pakken din minst like stille som om det var en søndag. Sporingsnummeret får du så fort Dustin har pakket ferdig pakken din. Men den er nok ikke søkbar på Posten før etter den er ferdig registrert på postterminalen. Ringer du Dustin i morgen tidlig, vil nok de ha mer presise svar enn det jeg kan gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå