Gå til innhold

Dustinhome - bedriftspakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper de sendes i morgen, mandag, hvis alt er på lager. Og etter det varierer vel leveringstiden fra 2 til 5 dager, både avhengig av hvor effektive Posten er, og hvor du bor i landet.

Husk at tirsdag er 17. mai, så det vil forsinke postgangen litt, og om Dustin ikke skulle rekke å pakke alt i morgen, sendes det tidligst på onsdag.

Lenke til kommentar

Tipper de sendes i morgen, mandag, hvis alt er på lager. Og etter det varierer vel leveringstiden fra 2 til 5 dager, både avhengig av hvor effektive Posten er, og hvor du bor i landet.

Husk at tirsdag er 17. mai, så det vil forsinke postgangen litt, og om Dustin ikke skulle rekke å pakke alt i morgen, sendes det tidligst på onsdag.

Okey!:) men på sapphire radeon 6950 stod det: i lager. Og når jeg hadde bestilt; 1-2 dager. Dvs at jeg bestilte siste kort? Samme med i7 2600 men det kom etter 7 timer.

Kjøres posten på 17.mai? Og når får jeg liksom sporingsnummeret?:(

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar

Det kan være at du bestilte det siste kortet de hadde inne ja, men det vet nok bare Dustin.

Tror ikke det er mye aktivitet på Posten 17. mai. Mest sannsynlig står pakken din minst like stille som om det var en søndag.

Sporingsnummeret får du så fort Dustin har pakket ferdig pakken din. Men den er nok ikke søkbar på Posten før etter den er ferdig registrert på postterminalen.

Ringer du Dustin i morgen tidlig, vil nok de ha mer presise svar enn det jeg kan gi deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...