AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei folkens! (gutt 15 år) I september-desember satt jeg ved siden av en jente i klassen. Hadde nesten aldri snakket med henne før, men vi ble venner og fant tonen fort Jeg fikk mistanker om at hun likte meg, og ble forelska selv... Jeg fant selfølgelig ut senere at hun ikke likte meg, så jeg prøvde å ikke tenke på henne og komme over henne. Det tok overraskende kort tid å komme over henne! Hun gikk aldri vite at jeg likte henne. Nå har følelsene kommet tilbake, tror aldri jeg kom ordentlig over henne, jeg bare trykket ned følelsene Denne uken har hun oppført seg litt annerledes, så jeg har igjen fått mistanker om at hun liker meg. Jeg er så usikker! Hvis jeg spør henne og hun sier nei kan det sette vennskapet på spill Det var en litt rar hendelse som skjedde igår. Vi satt i biblioteket og gjorde en oppgave. Jeg så pennen hennes på bordet og begynte å fikle med den. Hun tok fram hånden og ba meg gi den tilbake, men jeg skrev "lol" på hånda hennes og løp vekk med pennen ( bare for kødd, vi er gode venner). Hun løp etter meg til vi kom til ett hjørne hvor hun tok pennen tilbake. Hun kom veldig nærme meg (har aldri vært nærmere en jente før!) da hun tok den, og da hun stod der fikk jeg en rar følelse. Måtte holde meg selv igjen for å ikke kysse henne der og da! Det var vanskelig å motstå, men jeg syns jeg følte no der og da. Hvem vet hva som hadde skjedd hvi jeg hadde gjort det? Trenger tips til hva jeg kan gjøre! Hun er den peneste jenta jeg noen gang hat møtt, og jeg vil ikke miste henne. Beklager hvis jeg har formulert ting litt dårlig her og der, er veldig sent Postet av anonym: 0560083d7f586e0ab23e88edf0335d55 Postet av anonym: 0560083d7f586e0ab23e88edf0335d55 Postet av anonym: 968de25296dd91f095bb1f4aaba073ea Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hadde jeg vært i dine sko så ville jeg absolutt IKKE holdt meg igjen hvis du var så nær som du var Da hadde du merka veldig fort om ho likte det eller ei. Prøv å snakk med henne på egenhånd, uten noen rundt deg. Bare dere to. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Problemet er at hun er en sånn person som prøver å ta litt avstand hvis hun finner det ut. Har hørt at da tror hun at alt hun gjør kan misforståes. Hvordan jeg vet dette er fordi jeg er veldig god venn med bestevenninna hennes også. Sitter og tenker for meg de 1000 forskjellige scenarioene som kunne kommet hvis jeg hadde kysset henne... Jeg tenker å møte henne en gang privat og bare fortelle henne alt, men vet ikke om jeg tør å gjøre det. Jeg vil som sagt ikke miste henne Alt er bare så frustrerende D: Postet av anonym: 968de25296dd91f095bb1f4aaba073ea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå