hakonjj Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har nå ekstremt problemer med å åpne porter med det stakkarslige Inteno modemet mitt. Problemet er at de portene jeg åpna for en liten stund siden funka som bare det, men når jeg NÅ tar port check så sier den at alt et blokka. Prøvd en stund til å fikse porter for Minecraft Server en stund uten hell. Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 hvilken modell er det snakk om? x5668 er vel mye brukt. Jeg kjenner ikke til noe sånt generellt problem, men du kan si jeg har hatt en god del erfaring med å jobbe med dem. Så langt jeg kjenner ti ler det ingen store bugs i forhold til å åpne porter. står det at den er blokkert om du tester med f.eks. porttesteren til utorrent? I så fall kan du vel begynne med å gi screenshot av settingene du har brukt - samt IPen til maskinen du skal sette opp porten mot osv. -Stigma Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Takk for svar! Fikk den til å fungere igjen nå etter et par forsøk med å ta ut strømmen, vente 30 sek og ta den inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå