TheMatrix Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Ok ikke verdens beste casemod, men mitt første spinkle forsøk: http://www.rettsted.no/casemod_min.htm Kommentarer ? (NB! Dette webstedet er ikke operativt enda) Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Denne var konge!!!! Matrix Ruler Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 spinkelt forsøk? Steike det va fint, flott jobba Mvh knutern_ Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Skikkelig bra jobba, og utrolig bra mod! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 :o OK... Ta kjiptekken min i samma slengen du. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Ok ikke verdens beste casemod, men mitt første spinkle forsøk: http://www.rettsted.no/casemod_min.htm Kommentarer ? (NB! Dette webstedet er ikke operativt enda) Hvor mange timer brukte du på den der? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Ok ikke verdens beste casemod, men mitt første spinkle forsøk: http://www.rettsted.no/casemod_min.htm Kommentarer ? (NB! Dette webstedet er ikke operativt enda) Hvor mange timer brukte du på den der? Tør ikke telle Har hatt god hjelp av et par kollegaer og kompiser med lakk/maskering så det er ikke så ille. Eneste problemet var at den første maskeringen tok med seg bunnfargen slik at vi måtte begynne på ny. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 noge av det råaste eg har sett!!! gidde du ta tower'et mitt og mens du er igang lixom? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Wow, det der var jo skikkelig pent. Du er jo uforskammet beskjeden :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Åssn festa du bilder og sånt til chassiet ??? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Åssn festa du bilder og sånt til chassiet ??? De to bildene er plottet på en Mutoh Rockhopper alkoholbasert storformatplotter på selvklebende vinyl. Øvrig dekor (tegn) er maskert ut med tape. Edgen er kjørt på mulitifix frostedfolie på en Summatec 1300T Selve kassen er først grunnet, så lakkert6 lys grønn, så et lag klarlakk, så maskert og så lakkert mørk grønn. Så er plottene blitt montert og til slutt har alt fått noen skikkelige lag med klarlakk. Har fått et par forespørsler om å lage en guide. Starter nok et nytt prosjekt om en stund (ant. Ringenes Herre server) som jeg kan bruke som "illustrasjon". Er det interesse for dette så gi en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Er det interesse for dette så gi en tilbakemelding. ja det er interesse for det ja Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Er det interesse for dette så gi en tilbakemelding. det skal jeg vedde TG biltetten min på , men det er vel de ferreste som har slikt utstyr. Syns forøvring kassa di var meget stilig. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Ok ikke verdens beste casemod, men mitt første spinkle forsøk:http://www.rettsted.no/casemod_min.htm Uh.. det første jeg tenkte på var "damn"! Hvorfor 2 PSU'er... noe ekstra digg inni der eller? Men f.a.e.n. den var gjennomført bra. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kjempe kul case-mod!!! stå på, og bring oss ringenes herre! Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 pent pent.. ikke at jeg klager, men det så ferdigkjøpt ut ( ville tatt det som et komplemang.. altså ser proft ut ikke hjemmelaget) Synes du var litt beskjeden, men men.. Hva kom total prisen på den moden sånn ca. Keep up the good work Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg og har lenge tenkt på å ha 2 PSU'er inni kabinettet... men tror ikke det er nødvendig lenger når jeg har en Enermax 460W.. I tillegg så kommer den andre PSUen da til å blokke ene vifta på enermaxen. Har du peltier eller noe da eller? Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 tar for gitt at du jobber for noen som har likt utstyr "liggende" en Mutoh Rockhopper koster ca 117 000,- (listepris) tar det firmaet oppdrag lignende det du har printet? i såfall tror jeg nok det er mange her som er interessert (meg inklusive) Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 veldig pent . det er det eneste chieftec toweret jeg syntest har vert pent. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 d va den råeste moden jeg har sit på lenge jeg har sel moddet kabinettet mitt, du har 1000 ganger råere (noen må lage en 2fast furious mod og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå