frankhaugen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Tittel sier vel det meste. Jeg er en hobbygourmetkokk (tror jeg ) og jeg har fått ideen å be vennnene mine på en litt annerledes brønsj til pinse, og tenkte at kokte strutseegg kunne vært litt annerledes, men jeg kan ikke si at jeg kan finne et sted se selger dem. noen som vet noe om dette? takk! -frank Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvor i landet er du? Jeg vet det er en strutsefarm i Bergen hvertfall. Du kunne prøvd å ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Kristiansand! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Bergen Strutsefarm Du kan jo prøve å ta kontakt med de. Kanskje de er så snill at de sender deg noen egg ;P Hmmm, aldri vært der selv om jeg bor i Bergen. Hadde vært artig å sett en struts irl Endret 15. mai 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Har sendt foresåørsel til Bergen Strutsefarm, håper de kan sende et par stk takk for hjelp folkens! Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Strutseegg tar en evighet å koke, og de smaker ikke så godt som hønseegg... Men spennende å prøve, fikk du tak i noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå