Gå til innhold

Hvordan er kvaliteten på dressene til Hugo Boss(prisklasse 5k)? Skal kjøpe dress i morgen.


Anbefalte innlegg

Smale jakkeslag er en mote, og i seg selv like tøvete som brede jakkeslag. Mange går med jakker de ikke kler.

 

Slagene skal stå i forhold til brystvidden og ansikt/hodefasongen slik at helhetsinntrykket blir best mulig. Det optimale er harmoni og balanse melleom skuldre, bryst og hode.

 

Vide jakkeslag skaper inntrykk av volum og vil vanligvis få et stor hode til å virke større, og et lite til å virke mindre. Men for smale slag, vil også forsterke hodestørrelsen. Smale slag vil få et langt ansikt til å virke lengre, og et stort hode til å virke større.

 

Her som ellers gjelder balanse og harmoni, men i praktisk hverdag vil det ofte være snakk om kompromiss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en selv en mørkeblå Riccovero-dress som jeg kjøpte i fjor. Hvis den har noen svake, tynne striper så kan det godt hende det er den samme. Nå er jeg ikke noen dress-ekspert så kan ikke si noe om kvaliteten, men passformen er i alle fall veldig fin. :)

Endret av ertestuing
Lenke til kommentar

Endte opp med at jeg kjøpte en Boss dress.

 

Prøvde ut BZR, Filippa K, Tiger, Ricco, Boss, men fant da helt til slutt en Mørkegrå Boss dress som satt jævlig bra. Storfornøyd! :)

 

Ser for meg at jeg skal kjøpe en til etterhvert, kanskje litt lysere eller i blå. Når er vanligvis salgsesongene på dresser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...