hellblazer91 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har spilt portal 2 på pc en stund nå og nå måtte jeg skifte bærbar pc. Har installert spillet der og tenkte at jeg skulle overføre "lagrede spill" fra den andre pc-en. Ganske enkelt tenkte jeg siden jeg har gjort det før i windows vista og xp. Nå er dette windows 7! og jeg har ikke anelse hvor det har havnet :s noen som har en anelse hvor den kan ligge hen!? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Antageligvis har filene blitt lagret i den såkalte "Steam Cloud". Kan sjekkes ved å høyreklikke på spillet i biblioteket og velge "egenskaper". Om det er tilfellet behøver du ikke overføre filene, da lager de som navnet antyder i en nettsky og vil lastes ned når du installerer Steam på den nye maskinen. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Mange savefiler fra steam legger seg også i "mine dokumenter" på C: "my games" Lenke til kommentar
conundrum Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Se også i brukerprofilen din (C:\Users\brukernavn), under AppData\Local\VirtualStore. AppData er en skjult mappe, men du kommer inn i den hvis du angir den manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå