Virke Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Da blir dette forhåpentligvis min siste tråd om denne PCen. Jeg har bestemt meg for dette oppsettet: i5 2500k (skal OC) H50 kjøler XMS3 1600mhz 2x2gb Asus Radeon HD 6950 2gb 600W atx PSU OCZ Vertex 2 60gb for OS og et par spill Gammel 250gb hdd for lagring Greia er at jeg ikke får bestemt meg for kabinett (og dermed HK, men dette blir nok et p8p67). Størrelsen skal være så liten som mulig og vekta skal være så lav som mulig. Har drasset med meg et Big Tower en liten stund nå, og er mildt sagt forsynt. Ellers skal jeg ikke ha noe med glassvinduer eller LED lys. Stillhet er også en fryd. Har kikket litt på Fractal Design Define Mini som kommer til Norge om et par ukers tid, men det virker ikke så veldig mye mindre enn storebroren R3. Noen som har forslag? Endret 13. mai 2011 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Du finner ikke et P67-hovedkort som er mindre enn mATX, så du må nok regne med et mATX-bygg. EDIT: Sett på SUGO 02? Eller PC-V354B? Kommer med viftekontroller og mulighet for lange grafikkort. Alt av aluminium også, så det veier lite. Litt alternativ form, men de er definitivt lavere enn et standard mATX-kabinett. Endret 13. mai 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Du finner ikke et P67-hovedkort som er mindre enn mATX, så du må nok regne med et mATX-bygg. EDIT: Sett på SUGO 02? Eller PC-V354B? Kommer med viftekontroller og mulighet for lange grafikkort. Alt av aluminium også, så det veier lite. Litt alternativ form, men de er definitivt lavere enn et standard mATX-kabinett. Likte veldig godt det siste, bortsett fra de blå LEDsa. Det første... duger kjølingen på dette til mitt oppsett? Takk for at du alltid stiller opp med saklige og gode svar btw Endret 13. mai 2011 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kjører du reference-kjøler skal det nok gå greit. Det som er viktig da er å få nok luft til vifta. Lian-Li-kabinettet har jo mulighet for å skifte ut viftene foran f. eks. selv om dette fort kan bli litt dyrt. Ellers vil strømforsyningen hjelpe med kjøling av grafikkort, og du kan også rokkere litt rundt på viftene. Jeg vil nå uansett si at blåe LED-vifter ikke ødelegger altfor mye, og kjølingen er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg kom over Lian Li Minitower PC-A04. Hva tror du om det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ser jo veldig likt ut. Det er bare smalere og høyere. Kjølemessig vil jeg tro kubeformen er hakket bedre, men det er nok ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå