Gå til innhold

Gjennomsiktig pakkepapir!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så at du ikke hadde noen svar, så jeg tenkte jeg kunne gi en kommentar :)

Sorry, men jeg vet ikke hvor du får tak i gjennomsiktig papir, hadde vært kult å hatt det da!

Bor ikke i Oslo heller.

Men, men. Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Jeg så at du ikke hadde noen svar, så jeg tenkte jeg kunne gi en kommentar :)

Sorry, men jeg vet ikke hvor du får tak i gjennomsiktig papir, hadde vært kult å hatt det da!

Bor ikke i Oslo heller.

Men, men. Lykke til videre.

Hehe hyggelig at du popper inn uansett ;)

Jeg planlegger en GRAND bursdagsfeiring vet du, og hadde lyst til å gjøre noe som ingen i vår vennekrets tidligere hadde gjort. Jeg er helt forelsket i gavekurver som er sånn fancy pakket og greier, med blomsterpint, sløyfer og lignende...

Får håpe noen andre vet da! :)

Lenke til kommentar

Heisann,

Det høres koselig ut med slik feiring som du beskriver. Hvordan går det nå da? Fikk du tak i gjennomsiktig papir? Eller er feiringen over uten det? :)

Snakkes.

Hei igjen ;)

Feiringen er ikke før om ca en måned, jeg liker bare å være tidlig ute med planlegginger ol hehe :)

Jeg skal nok få kommet meg til biltema, jeg vet hvor det ligger! Og så var det jo ikke så dyrt heler da det papiret. Kurv er jo ikke vanskelig å få tak i, og ellers har man jo sløfer, blomster ol liggende hjemme!

Jeg tror jeg er inne på noe bra her, hehe jeg gleder meg til feiringen! Takk for din interesse! Dette er jo ellers en ide jeg har stjelt fra andre, pluss blandet noe eget i det, så det er jo noe alle andre også kan prøve på!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...