Maria1990 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hei! Jeg skulle få kjøpt noe gjennomsiktig pakkepapir til å pakke en gavekurv. Noen som vet hvor man får kjøp dette, samt ca. pris på det (Oslo) Takker så meget på forhånd! Lenke til kommentar
stunn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg så at du ikke hadde noen svar, så jeg tenkte jeg kunne gi en kommentar Sorry, men jeg vet ikke hvor du får tak i gjennomsiktig papir, hadde vært kult å hatt det da! Bor ikke i Oslo heller. Men, men. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg så at du ikke hadde noen svar, så jeg tenkte jeg kunne gi en kommentar Sorry, men jeg vet ikke hvor du får tak i gjennomsiktig papir, hadde vært kult å hatt det da! Bor ikke i Oslo heller. Men, men. Lykke til videre. Hehe hyggelig at du popper inn uansett Jeg planlegger en GRAND bursdagsfeiring vet du, og hadde lyst til å gjøre noe som ingen i vår vennekrets tidligere hadde gjort. Jeg er helt forelsket i gavekurver som er sånn fancy pakket og greier, med blomsterpint, sløyfer og lignende... Får håpe noen andre vet da! Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hør med nærmeste blomsterbutikk. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Hør med nærmeste blomsterbutikk. Alright! Skal høre der. Takker så meget Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Cellofan får du også på Biltema :-) http://www.biltema.no/no/Hjem/Innredning/Ovrig/Cellofan/ 1 Lenke til kommentar
stunn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Heisann, Det høres koselig ut med slik feiring som du beskriver. Hvordan går det nå da? Fikk du tak i gjennomsiktig papir? Eller er feiringen over uten det? Snakkes. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Cellofan får du også på Biltema :-) http://www.biltema.no/no/Hjem/Innredning/Ovrig/Cellofan/ Du er nå en engel da! Takker så mye! Jøss det var jo ganske billig å da, ikke dyre greier. Dette kommer til å bli så bra. Takker igjen Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Heisann, Det høres koselig ut med slik feiring som du beskriver. Hvordan går det nå da? Fikk du tak i gjennomsiktig papir? Eller er feiringen over uten det? Snakkes. Hei igjen Feiringen er ikke før om ca en måned, jeg liker bare å være tidlig ute med planlegginger ol hehe Jeg skal nok få kommet meg til biltema, jeg vet hvor det ligger! Og så var det jo ikke så dyrt heler da det papiret. Kurv er jo ikke vanskelig å få tak i, og ellers har man jo sløfer, blomster ol liggende hjemme! Jeg tror jeg er inne på noe bra her, hehe jeg gleder meg til feiringen! Takk for din interesse! Dette er jo ellers en ide jeg har stjelt fra andre, pluss blandet noe eget i det, så det er jo noe alle andre også kan prøve på! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Cellofan får du også på Biltema :-) http://www.biltema.n...Ovrig/Cellofan/ Du er nå en engel da! Takker så mye! Jøss det var jo ganske billig å da, ikke dyre greier. Dette kommer til å bli så bra. Takker igjen Det er jeg helt sikker på at det blir! Blir litt glad når jeg opplever noen som gir med hjertet og ikke bare lommeboken Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Stine_K Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nille har også Cellofan i flere farger, tror de koster 19.90 per rull! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg fikk ihvertfall cellofan gratis på blomsterbutikken. Sikkert bare å spørre om du kan kjøpe litt og så gir de deg det gratis. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Gode tips for alle mann! Takker til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå