Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 I går fikk jeg min t610, og meg og en venninne prøvde blåtann med hennes t68i. Fikk av og til sånn "connection error" eller hva det nå stod, hendte at jeg måtte forsøke to ganger før det virket når jeg skulle overføre noe, gikk alltid andre gangen.. Hva kan det skyldes? Men det var ikke det egentlige spørsmålet mitt =) Hva bruker dere egentlig blåtann til når dere kobler mobilen til pc'en? Laste inn bilder? Kan du ikke det via wap på mobilen? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 det blir dyrere med wap da.. Lenke til kommentar
bbrekka Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hvis du bruker Wap må du jo koble på deg på nett. Vet ikke om det går å laste bilder til pcn via wap jeg. aldri testa det, men det går sinnykt treigt, hvis ikke du bruker gprs da. Bluetooth bruker jeg for å synkronisere kalender og telefonkontakter. Kan sende over nye ringetoner, bilder, themes osv. I tilegg bruker jeg mobilen til å fjernstyre powerpoint, winamp med mer. Så kjekt at. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Slet også litt med å connecte meg til t68, men fikk det til etterhvert. Det holder ikke å bare slå på BT, du må også trykke på "motta filer" eller noe lignende, som ligger inne på kommunikasjon menyen. Tror du må trykke det på ny etter 3 minutter, ettersom den bare er discoverable så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå