mannyboi Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Sitter her med to US-blaster 12" elementer, som jeg heller tar i bruk enn at de ligger og slenger. De stod en gang i sin originale kasse som de var kjøpt i, se her. Etter litt mer eller mindre mislykket modifisering av den originale kassen for en stund tilbake endte jeg opp med å hive hele kassen på dynga. Jeg lurer på om noen har en formening om hvilken kasse jeg burde bruke til dette elementet? Vil det fungere greit nok i en lukket kasse? For de som er for lat til å sjekke linken: - 1200 Watt MAX - 400 Watt RMS - Frekvensgang 39 - 200 Hz - Følsomhet 89 dB - 2 x 4 Ohm Lenke til kommentar
okasin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 De tekniske data du har lagt med, er ikke interessant.. det vi trenger for å regne ut en korrekt kasse for deg er såkalte thile & smal parameter,, iallefall noen av dem.. som feks VAS, FS, og QTS.. først da kan vi hjelpe deg.. også trenger vi å vite hva slags musikk du liker å høre på, og gjerne hva slags bil dette skal stå i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå