Lar5 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Hei har ein Derbi Senda R X-Race Kjøpte den for noen veker siden. Den har gått veldig lite bare 600 km. Den er heilt orginal. Og no skal jeg stesje den. Ting som eg skal kjøpe: Rød rimtape Rød bremsehendel Rød clutchhendel Mest sannsynligt eit rødt styre: LINK Svarte handguards Rød Bremsepedal Rød kjedebeskytter Rød girpedal Men vurderer å lakke desse delene istedefor å kjøpe nye for å spare litt penger. Vil det gå og hva slaks lakk brude jeg bruke da? NOEN FLERE IDEER TIL MEIR STESJING Bilder før: Beklager dårig bildekvalitet. HÅPER DERE HAR NOEN GODE IDEER Endret 26. mai 2011 av TimeRevenge Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) For guds skyld, IKKE RIMTAPE PÅ BLANKE FELGER! Med unntak av det, hørtes det tøft ut, har ikke vurdert å lakke det grå på dekslene rødt? DRD-speil er jo også fint. Endret 14. mai 2011 av OleEdvard Lenke til kommentar
Lar5 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Koffor ikkje Rimtape på "metall dekk" ? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det ser bare jævlig ut, på alle måter. Kan se om jeg finner et bilde.. Altså, alt er jo smak og behag, men det er mer usmaklig når det kommer til det. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 www.mopedportalen.com Der hjelper de deg Flere folk som har peiling og interesse der inne, håper jeg ser deg der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå