3650 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Til alle med T610. Hvor mange bilder er det plass til på T610 når bildene er tatt med beste kvalitet? Takk for svar! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det spørs på hvor mye stæsj du har på mobilen, ringetoner, layouter, bilder OSV, jeg har plass til 26 bilder i beste kavlitet, men jeg har masse annet på tlfen og, tenkte jeg skulle ta 13 sek trikset. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kommer også ann på hva du har tatt bilde av også faktisk. Synes å ha erfart at bilder med mye lys tar større plass enn bilder med mye svart på. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 du risiker mye ved å ta 13sek. trikset. hvis du teller feil så kan du slette hele greia. hvet ikke om d går an å fikse nei.. :-? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 personlig ville jeg holdt meg unna, greit nok at du ikke får slettet så mye via menyene men det er ivertfall trykt... hmm, 610 oppgir varierende størresle på bildene, under ne mney sier den så mye som 50k mens de fleste andre steder sier den noe mer i nærheten av 15-20k... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå