Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen matematikk 1p


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da har jeg som sikkert en del, kommet opp i matte 1 p. Så jeg lurte på, siden det ikke er har vært så mange eksamener tidligere, er det noen som kan gi meg forslag til noen oppgaver og slikt?

 

Setter stor pris på det, til tross alt, så er det min første eksamen :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Da har jeg som sikkert en del, kommet opp i matte 1 p. Så jeg lurte på, siden det ikke er har vært så mange eksamener tidligere, er det noen som kan gi meg forslag til noen oppgaver og slikt?

 

Setter stor pris på det, til tross alt, så er det min første eksamen :(

 

 

Hei!

Jeg kom også opp i skriftlig eksamen i matematikk 1p...

Skal se på tentamen nå hva jeg må øve på! Fikk 3 på den..

 

En annen ting - om man stryker, hva skjer? Og hvordan er det med hjelpemidler? Hva mer trenger jeg å vite?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg kom også opp i matte. Vet ikke om noen oppgaver på nettet å anbefale for deg. Men du kan sjekke ut daria.no og så finner du kansje videre informasjon.

Jeg spurte min faglærer om han kunne skrive ut noen oppgaver til meg. Det gjorde han og det var eksamens eksempel oppgaver tror jeg?`Du kan spørre om noe lignende ;) Tror det kan vøre lurt, lykke til med eksamen.

 

EDIT: Sjekk ut www.matte.no - Mange sier at den er kjempebra og mange i klassen min har brukt den mye, men jeg har ikke brukt den selv.

Endret av stunn
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Koselig med svar :)

 

Vet noen hvor jeg kan finne løsningsforslag og selger de eksamenshefter med 1p matematikk?

 

Kansje løsningssvar på matte.no

 

Vet ikke hvor de seller øvings hefter og slikt, men på skolen fikk vi eksempels oppgaver i matte av læreren vår, tror de er ganske nyttige. Mye bra har jeg forstått er på www.matte.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...