TSP Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Av nysgjerrighet; er diskusjon.no en såpass stor kunde at dere har inflytelse? De virker ikke å bry seg så veldig mye om hvor store vi er når vi kommer med innspill etc. Men det kan vel like gjerne være en bra ting, men merker jeg personlig i alle fall er uenige med dem på en del områder. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Okies. Men vil dagens design forbli (i alle fall til en viss grad) ved oppdatering? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Vi kommer nok fremdeles til å f.eks ha utseendet med venstremeny i stedet for toppmeny osv. men personlig ønsker jeg i alle fall at vi tar utgangspunkt i IPB 3.2 sitt utseende, siden jeg synes de har gjort en god del forbedringer når det kommer til designbiten. De har fått ryddet opp en god del. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dvs vi aldri får tilbake designet før _denne_ oppdateringen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Trenger vi å bruke de slitne gamle designene som har vært med oss i så mange år? Kan vi ikke denne gang ta i bruk noe nytt og semantic? Liker ideen å ta utgangspunktet i 3.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå