Gå til innhold

Kamptråd Liverpool-Tottenham

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Reger med Maxi får spille pga målene han har pøst på se siste 3 kampene, er to (inkl denne) kamper igjen av sesongen, så Carroll får sannsynligvis også spille, usikkert fra start eller ikke men jeg håper.

Reina

Flaningan-Carra-Skrtel-Johnson

Kuyt-Spearing-Lucas-Maxi

Suarez-Carroll.

Synes Kenny må kjøre 4-4-2 et par ganger før preseason, spesielt mot et elendig forsvarsrekkke som Tottenham har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal være tilbake fra skade,men regner med han sklir på et bananskall på vei til dassen eller noe.

Lenke til kommentar

Planla å våkne sånn 14-tiden i dag, for å korte ned ventetiden. Selvfølgelig våknet jeg klokka 10 på matchday. Slår aldri feil!

Nøyaktig det samme skjedde her.

Har dog rukket å deale med en slektning, så nå får jeg sett kampen på 60-tommers TV i HD :D

Lenke til kommentar

VDV er en spiller vi kunne ha fått som en del av Alonso dealen med Real Madrid. Verdien på han da var £10-12M. Vi kunne solgt Alonso for £20M + VDV og sluppet hele Aquiliani sagaen.

Bare se hva han leverer i sin debutsesong i verdens beste liga.

håper vi klarer å komme tilbake.

btw: har hørt rykter om at Premier League vil få en fair-play plass i neste års EL. Hvis dette stemmer, hvem får denne? 6.plass eller fair-play lag?

Lenke til kommentar

btw: har hørt rykter om at Premier League vil få en fair-play plass i neste års EL. Hvis dette stemmer, hvem får denne? 6.plass eller fair-play lag?

Spurs eller Fulham.

så da får jo Liverpool EL bare ikke Fulham får den plassen.

Lenke til kommentar

Spurs eller Fulham.

Nei. Fulham er foreløpig beste fair-play lag. Dere får ikke EL om dere ender på 6. plass.

Lenke til kommentar

tragiske tendenser av Suarez.. vi kan få mange unødvendige røde kort og suspensjoner om han skal holde på slik

Spurs eller Fulham.

Nei. Fulham er foreløpig beste fair-play lag. Dere får ikke EL om dere ender på 6. plass.

les hva jeg skriver... JO, Liverpool får EL plass om Fulham ikke får Fair-Play plassen.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Trodde du snakket om sjetteplassen. Men ja, dere får vel EL om Fulham ikke får fair-play prisen. Chelsea er beste lag, men de er jo sikret CL. Står helt likt mellom Spurs og Fulham, men lista har ikke blitt oppdatert på et par uker. Så vidt jeg husker pådro vel Fulham seg noen gule da de møtte dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...