Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matematikk R1 eksamen 31. mai 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig å være ferdig, ser at mange her har fått det samme som meg og det er digg, MEN kan noen huske hva Oppg. 1 g var? For jeg husker ikke å ha fått sqrt(5) i noen oppgaver...

 

Et punkt P(4,1) ligger utenfor linja gitt ved fremstillingen r=[1+2t,2+t], hvor langt er det fra punktet til linja.

 

Japp, takk. :)

 

stark: d eneste du er en fasit på er "hvordan å være en ekstremt arrogant taper som lyver om sine karakterer på et forum for å ikke se ut som en taper". forresten, fikk du en 2'er på tentamen? uff :-/

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

japsemat: 2'er? Nå tror jeg du blander inn dine egne karakterer her. Eksamenskarakterene blir ikke lagt ut før i slutten av Juni. Skjønner at en med så lite hjerne som deg har problemer å forstå, men jeg skal prøve å forklare: Sensorene skal rette mange prøver og det tar tid. Før det må skolene sortere arkene og levere inn prøvene, det tar også tid. Så nei, karakteren har jeg ikke fått enda, men jeg vet at det blir en sekser.

 

Aprop karakterer. Vet ikke om du har hørt om Skolearena, men der står det sort på orange.

Lenke til kommentar

du fikk 238? det er et 5% eller noe av-vik. tror ikke sensoren trekker deg.

 

stark; jeg må gå nå så du slipper å lyve og forsvare deg! Jeg tror at d er åpenbart at jeg snakket om tentamens karakterer; sitat: fikk du 2'er på tentamen? :-/

 

uansett, min 21 år gamle mann, lykke til! håper du klarer å komme deg opp på 4'ern!

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

du fikk 238? det er et 5% eller noe av-vik. tror ikke sensoren trekker deg.

 

stark; jeg må gå nå så du slipper å lyve og forsvare deg! Jeg tror at d er åpenbart at jeg snakket om tentamens karakterer; sitat: fikk du 2'er på tentamen? :-/

 

uansett, min 21 år gamle mann, lykke til! håper du klarer å komme deg opp på 4'ern!

 

Aldri opplevd det selv, men jeg skjønner at det ble for hardt for deg å diskutere med en på et langt høyere intelligens-nivå. Slutt å nevn hva du fikk på tentamen, jada jeg skjønner du er stolt av 2'eren, men det er utrolig lite imponerende. Personlig fikk jeg 6- på tentamen, hvis du lurte.

 

Sikkert vanskelig for deg å oppfatte det du ser, (tenker på din lav iq), men jeg skrev at jeg ikke var 21. Skriv det ned på en lapp så husker du det sikkert.

 

mvh

Han som ligger 4 karakterer over deg i matten.

 

Btw, siden du sliter med å forstå tekst kan du jo få det visuelt:

2z57xc6.png

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Hvor mange % riktig må man ha for å få 4 eller 5? Hva er vanlig?

 

ca 80% for fem, og fire vil da sikkert ligge mellom 65-80%

 

Edit: fant dette fra udir:

 

Karakter 6: 61 – 67 poeng

Karakter 5: 51 – 60 poeng

Karakter 4: 37 – 50 poeng

Karakter 3: 24 – 36 poeng

Karakter 2: 11 – 23 poeng

Karakter 1: 0 – 10 poeng

Endret av hoyre
Lenke til kommentar

Hvor mange % riktig må man ha for å få 4 eller 5? Hva er vanlig?

 

ca 80% for fem, og fire vil da sikkert ligge mellom 65-80%

 

Edit: fant dette fra udir:

 

Karakter 6: 61 – 67 poeng

Karakter 5: 51 – 60 poeng

Karakter 4: 37 – 50 poeng

Karakter 3: 24 – 36 poeng

Karakter 2: 11 – 23 poeng

Karakter 1: 0 – 10 poeng

 

 

Hæ? 60 Poeng var max på eksamen. Over-intelligente får 61+ :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...