Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Enig i at du burde si det som det er.

Si at du mener at du gir mer enn det hun gjør, og gi et par av eksemplene du har gitt her.

Det kommer til å være veldig vanskelig å få sagt det, men det er uten tvil den beste fremgangsmåten.

Best case så får dere noen uker fra hverandre mens hun innser at hun har vært en dritt, og endrer seg. Hvis ikke hun ser det, er hun ikke noe å spare på uansett. OBS: Ikke gå rundt og håp at hun kommer til å endre seg. Hun høres ut som typen som må ha kontroll.

De første ukene kommer til å være litt tøffe, men heng mye med venner og hold deg i aktivitet, så går det fortere over enn du tror!

Lykke til. Hold oss gjerne oppdatert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror hun tok det litt alvorlig da jeg sa at vi måtte snakke sammen, hentet henne fra festen litt før kl 00.00. Men hun var full og barnslig... Men nå på morgenen er jeg fortsatt syk, har ikke stemme og sånn.

Hun dro på butikken og kjøpte cola og halspastiller til meg :)

Får vel alvorspraten så snart stemmen er tilbake.

Postet av anonym: b25baeb570653417c8cd0406f32fa101

Lenke til kommentar

Om man slår opp hver gang det er litt tvil med i bildet, ja da vet ikke jeg.

Du kan ganske enkelt slutte å være tøffel, så ser du an konsekvensene. Kanskje det er du som er problemet, og ikke jenta? Tviler på at du blir noe mindre tøffel neste gang du innleder et forhold. Something to think about.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Hør her <navn>. Jeg er lei av oppførselen din og måten du behandler meg på. Jeg føler jeg har gitt deg masse respekt og støttet deg i harde tider, men jeg føler ikke jeg får det jeg trenger tilbake av deg. Jeg vil ikke at det skal fortsette sånn. Enten kan du forandre deg og behandle meg bedre, eller så er det slutt her og nå"

Lenke til kommentar

dette scenarioet ser jeg for meg:

Du prøver å slå opp, hun griner og sier at hun skal forandre seg. gjør det i et par uker så er det pån igjen. Slik kommer det nok til å fortsette. Mitt råd, slå opp, kom deg videre og nyt singellivet.

Lenke til kommentar

Er absolutt ikke alle som er slik, så det blir bare dumt å si.

Det er ei jente eller flere der ute som ønsker å behandle deg på samme måte som du ønsker å behandle henne! Du høres ut som en god-god gutt og hun høres egentlig ut som en drittunge uten oppdragelse. Har kjent til flere som har vært i samme situasjon, og trust me; det blir bedre hvis du river deg løs!

Hvis jeg var deg så hadde jeg gjort meg selv sint før jeg pratet med henne for å si at det var slutt, for da vil du kunne være i bedre stand til å fortelle sannheten. At hun er en egoistisk, bortskjemt person som ikke fortjener ett menneske som deg i livet hennes!

Greit at dere har det bra, sånn innimellom, men er det virkelig verdt at du ikke skal få lov til å være SYK engang uten at hun blir SINT?!

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen her ja :)

Jeg lot det desverre gå for langt, men til gjengjeld så er det jeg som kan sitte å flire. Hu er skikkelig forelska i meg og jeg bryr meg ikke om henne i det hele tatt mer. Var desverre en god del smerte på veien hit da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...