DippN Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Hello! Endret 1. juni 2011 av DippN Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Dette var et helt sykt unødvendig post. Når dere bare bruker dette til å reklamere. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det er da vel mange slike tråder her som får gå? Men det er kanskje en egen seksjon for server-utlysning, jeg husker ikke Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det er da vel mange slike tråder her som får gå? Men det er kanskje en egen seksjon for server-utlysning, jeg husker ikke minecraft servere i forsiden. Men når du lager 1 bruker poster inlegget så logger av.. Det de har skrevet er 0,9% av hva personer vil vite. Er det virituel server, er den fysisk, hva slags plugins, linje, ram, hvor den er plassert. Men de vil ikke virke seriøse, når de bruker hotmail som hjelpe post bruker. De har også brukt en god del WE, spawnet MYE Du trenger ikke /help siden det finnes admins der xD Lenke til kommentar
DippN Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Woltox, ermm... Vi brukt bittelitt WE og ikke spawnet en dritt til oss selv.. så.. du burde ikke poste noe du ikke vet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hold dere til emnet nå. Krangling kan dere ta på PM. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå