Palamnersus Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Heisann! Jeg har nå i lengre tid ønsket meg Qtek`s Smartphone 7070. Og nå er endelig tiden inne for og få ny mobil. Men når jeg først skal ha en ny en så vil jeg ha en som varer en god stund og en som jeg vil bli fornøyd med. Ettersom jeg ønsker meg 7070 er fordi jeg elsker små ekstra finneser og ting og tang. Men er det noen som har erfaring fra denne? Eventuelle godt nytt og dårlig nytt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har hørt litt ymse om den telefonen der..Men hvis du er opptatt av finesser etc så annbefaler jeg deg å kjøpe en sonyericsson p800. Den har ALT Uansett, lykke til med mobilkjøp! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Skal visstnok være ganske bra lyd i telefonen, men den mangler Bluetooth, java og har ikke kamera Ville nok heller gått for p800 Sammenlign telefoner her www.mobilforum.se Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Telefonen har ikke Bluetooth og alle venter på den norske oppdateringa.' men.... -den støtter bluetoothbrikke og wlanbrikke i SD-kort-format -den støtter opptil 512 Mb SDram-brikke -kan spille av videoer som både kan lages, med rett programvare, og hentes fra nett. -skjermen er en relativt bra 220 x 176 med 65555 farger -telefonen regnes for å være en minipc med innebygget telefon -det kryr av programvare til denne telefonen på nettet om du leter litt -Kamera følger med i pakken som addon sammen med veske og ørepropper. -telefonen har innebygget msn, mp3-player, explorer, email + alternativene utover dette er digert for den som leter på nett gidder ikke å skryte mer men.. jeg har denne telefonen og er fornøyd med den. mangler somsagt bare oppdateringer som visstnok er rett rundt hjørnet eller noe.. Dette er trossalt en windows telefon.. og her er det buggs.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 *kremt* hadde to Qtek 7070, grunnen til det var at begge gikk på DOA (Dead on arrivel) 3. jeg fikk turte jeg ikke bruke fordi jeg fryktet problemene. Jeg ville langt mer anbefalt P800 (men den er ikke så veldig mye bedre) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Skal visstnok være ganske bra lyd i telefonen, men den mangler Bluetooth, java og har ikke kamera Ville nok heller gått for p800 Sammenlign telefoner her www.mobilforum.se Hva så om den ikke har BT og Java, og kamera har den jo? Mange som klarer seg uten BT og Java. Du er nok en av de som må ha det bare for å ha det. Får denne telefonen snart. Forhåpentligvis idag eller imorgen. Blir gøy å se åssen den er. sjekk ut www.coolsmartphone.com for masse stæsj til Qtek. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 syns ikke den er verdt pengene med mindre man har fikset bugsene i den Lenke til kommentar
superkjell Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 *kremt*hadde to Qtek 7070, grunnen til det var at begge gikk på DOA (Dead on arrivel) 3. jeg fikk turte jeg ikke bruke fordi jeg fryktet problemene. Jeg ville langt mer anbefalt P800 (men den er ikke så veldig mye bedre) Kan jeg bare få si at min QTEK 7070 har fungert 100% problemfritt i snart 2 måneder nå. ...? Meget fornøyd med funksjonaliteten på telefonen, bortsett fra batterilevetiden. T610 sin skjerm er ubrukelig i sollys, mens qteken fungerer nydelig. Og jeg har klart å få pokemonen min opp på level 18 i pokemon gold på gnuboy (gameboy emulator) Lenke til kommentar
Palamnersus Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Hører mange dårlige og bra menigner her sånn.. Men uansett, det spinkle Java formatet greier jeg meg uten For Qtek kjører jo 3`de parts programvarer og det åpner en stor og uendelig dør for hva man kan skaffe og fikse til en telefon! Har også sett litt på P800, men nå kommer jo oppfølgeren snart og. Microsoft er jo også nye på mobil markedet, og det må jo medfølge Bugs.. men jeg tror også at MS kommer til og gi oss mye bedre suport en andre, etter vært kan man sikkert nedlaste oppdateringer som fikser bugs og mye mer:) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Noen som vet om kameraet lager lyd når man tar bilder? Slik som på Panasonic GD87 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Nå har jeg endelig fått min Qtek 7070. Kan noen si meg hvor jeg finner innstillingene til MMS og GPRS til denne lekre mobilen? Oppsett til netcom takk. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Noen som vet om kameraet lager lyd når man tar bilder? Slik som på Panasonic GD87 telefonen gir en simulert lyd av et kamera fra ei lydfil. ellers høres ingenting Lenke til kommentar
amobil_t610 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nå har jeg endelig fått min Qtek 7070. Kan noen si meg hvor jeg finner innstillingene til MMS og GPRS til denne lekre mobilen? Oppsett til netcom takk. www.netcom.no :wink: Lenke til kommentar
Kasei Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nå har jeg endelig fått min Qtek 7070. Kan noen si meg hvor jeg finner innstillingene til MMS og GPRS til denne lekre mobilen? Oppsett til netcom takk. www.idedata.no -> support -> Qtek 7070 Smartphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå