Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det han mener (tror jeg), er at hvis han har en lmg og en smg, så spiller det ingen rolle hvem av de han har fremme, løper uansett like treigt. Har du smg+pistol løper du seff kjappere enn hvis du har rifle+mp... På blackops kunne du ha m60 på ryggen, men ta frem pistolen og løpe MYE kjappere, akkurat som kniven på cs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har prøvd litt MW2 og MW3 igjen i det siste, og merker at det gamle matchmaking-systemet fungerer enda. Rundt 2 i K/D-ratio i snitt over lengre tid, rundt 10-20% at TDM-rundene vinnes. Bare kjedelige BLOPS som har et fungerende system.

 

@ Quake: Det er jo en del som spiller det, men etter det jeg ser ikke flere enn det antallet som spilte MW2 for nøyaktig ett år sida. Dabber fortere av enn vanlig ser det ut som. Forståelig nok, jeg tror ikke spillet oppleves variert nok med de banene det har. I tillegg kommer all problematikken rundt spillere ute av synk (lag compensation og annet).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

"It's just a part of the game". Ja, men det er jo da man skal vise at man er noe mer enn ei bikkje ved å holde seg til fair play likevel. Jeg forsøker alltid å benytte fair play i spill, og dersom det gjør at jeg taper er det helt greit. Selv fjollete ting som spill kan si ganske mye om en person.

Lenke til kommentar

Spiller på PC selv, men tror jeg går over til MW2 igjen. Det er rett og slett så mange juksepaver og hacka servere at jeg blir helt matt. Igår møtte jeg 8 sikre juksepaver bare på kvelden - som jeg i all hovedsak brukte til å se på TV. Disse åtte kom på kanskje 2 timer. Tidligere på dagen brukte jeg opptil 30 minutter på å finne games uten juksepaver! Til og med to norske horunger idag. MW3 har ødelagt COD for meg (kommer ikke til å følge serien videre), men MW2 er nesten fritt for kjipinger nå.

Lenke til kommentar

Forresten, så er det en ting jeg kom på. Jeg lagger noe helt forjævlig når jeg spiller matchmaking (også noe av grunnen til at jeg byttet til FourDeltaOne). Virker som om dette hovedsaklig skjer når jeg hoster. Og med nytt internet er jeg host så å si hvert eneste game. Og nei, jeg snakker ikke om lagcompensation, men direkte fps lag. Hakker noe vilt og gjør det nærmest umulig å spille. Skal nevnes at jeg spiller på en Macbook Pro 13 2010 modell, men jeg har alt på det absolutt laveste. Kjører forresten MW2 i 1280x720 med meste på low/av, bortsett fra texture og image som er på normal.

 

Lagger ikke når jeg spiller på dedicated servers, verken FourDeltaOne eller MW3 sine egne. Noen ide om hva som skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...