Nemesis T Virus Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Prøv USAS eller MP9! De løper du lengre med ihvertfall. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Tror kun det gjelder equipped våpen. Altså vil man løpe fortere med smg equipped med sniper på rygge enn omvendt. Kan ikke sjekke da tven er ødelagt.. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har hørt snakk om at forskjellen på hvilke våpen du hadde frem når du løp har minsket i MW3 i forhold til MW3(BO?)... Lenke til kommentar
Qake Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Endelig Sitrep Pro og MSR i gull Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Samme hvilket våpen du har freme, løper like fort/seint uansett. Sitrep er digg, kjører sitrep og dead silence etter 2 kills. Skal ikkje mye til får å få MOAB i free for all med dei 2 der Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Så du mener du løper like fort med en rifle og machinepistol på ryggen enn hvis du har en SMG og en pistol på ryggen? Dette er feil. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Det han mener (tror jeg), er at hvis han har en lmg og en smg, så spiller det ingen rolle hvem av de han har fremme, løper uansett like treigt. Har du smg+pistol løper du seff kjappere enn hvis du har rifle+mp... På blackops kunne du ha m60 på ryggen, men ta frem pistolen og løpe MYE kjappere, akkurat som kniven på cs. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Eieiei, glipp fra min side. Måtte visst ha det inn med teskje. Takk Lenke til kommentar
Qake Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Spiller lite MW3 om dagen, men la merke til at 24/7 playlits er komt til MW3 nå. Synd ingen spiller MW3 lenger Endret 29. september 2012 av Qake Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Har prøvd litt MW2 og MW3 igjen i det siste, og merker at det gamle matchmaking-systemet fungerer enda. Rundt 2 i K/D-ratio i snitt over lengre tid, rundt 10-20% at TDM-rundene vinnes. Bare kjedelige BLOPS som har et fungerende system. @ Quake: Det er jo en del som spiller det, men etter det jeg ser ikke flere enn det antallet som spilte MW2 for nøyaktig ett år sida. Dabber fortere av enn vanlig ser det ut som. Forståelig nok, jeg tror ikke spillet oppleves variert nok med de banene det har. I tillegg kommer all problematikken rundt spillere ute av synk (lag compensation og annet). Endret 14. oktober 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 MW3 på det beste Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 "It's just a part of the game". Ja, men det er jo da man skal vise at man er noe mer enn ei bikkje ved å holde seg til fair play likevel. Jeg forsøker alltid å benytte fair play i spill, og dersom det gjør at jeg taper er det helt greit. Selv fjollete ting som spill kan si ganske mye om en person. Lenke til kommentar
antex Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Spiller en del på PC om dagen, men skulle gjerne hatt noen å spille på lag med. Black ops 2 ligger klart i steam så kommer til å spille det og så fort det kommer. Steam id: antex91 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Spiller på PC selv, men tror jeg går over til MW2 igjen. Det er rett og slett så mange juksepaver og hacka servere at jeg blir helt matt. Igår møtte jeg 8 sikre juksepaver bare på kvelden - som jeg i all hovedsak brukte til å se på TV. Disse åtte kom på kanskje 2 timer. Tidligere på dagen brukte jeg opptil 30 minutter på å finne games uten juksepaver! Til og med to norske horunger idag. MW3 har ødelagt COD for meg (kommer ikke til å følge serien videre), men MW2 er nesten fritt for kjipinger nå. Lenke til kommentar
antex Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, det er helt villt med hackere for tiden. Regner med at det blir mindre i Black Ops 2, i hvertfall i starten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jess... De siste dagene på MW3 har vært helt på trynet. Nesten cheats i hver lobby. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Nettopp derfor jeg spiller FourDeltaOne sin versjon av MW3. Dog er jeg blitt bannet på sikkert 10+ servere... Må være den eneste haken med å ha dedicated servers er at man kan bli bannet uten å cheate... Lenke til kommentar
antex Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det hjelper en del å spille i party, da det blir færre ukjente og man ikke like ofte kommer inn i påbegynnte lobbyer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Problemet er bare at klanen min har ikke vært online siden det nye World of Warcraft-spillet kom ut. Har kun spilt solo Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Forresten, så er det en ting jeg kom på. Jeg lagger noe helt forjævlig når jeg spiller matchmaking (også noe av grunnen til at jeg byttet til FourDeltaOne). Virker som om dette hovedsaklig skjer når jeg hoster. Og med nytt internet er jeg host så å si hvert eneste game. Og nei, jeg snakker ikke om lagcompensation, men direkte fps lag. Hakker noe vilt og gjør det nærmest umulig å spille. Skal nevnes at jeg spiller på en Macbook Pro 13 2010 modell, men jeg har alt på det absolutt laveste. Kjører forresten MW2 i 1280x720 med meste på low/av, bortsett fra texture og image som er på normal. Lagger ikke når jeg spiller på dedicated servers, verken FourDeltaOne eller MW3 sine egne. Noen ide om hva som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå