Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Har trening 1-2 ganger hver dag pluss at jeg jobber 125 %, men er fremdeles en del tid til spilling.. :p

Gleder meg sykt til bo2, håper det blir bra :) Kan faktisk vere postivt at det ikke er moab eller nuke, så vi slipper all frustrasjonen som kommer med det:P

Haha, oj. Jeg antar at du ikke går skole? Hehe, for lekser tar også sin tid om man vil oppnå noe :p

Går ikke på skole nei, men jobb tar mye tid, 14 timer hver tirsdag..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har trening 1-2 ganger hver dag pluss at jeg jobber 125 %, men er fremdeles en del tid til spilling.. :p

Gleder meg sykt til bo2, håper det blir bra :) Kan faktisk vere postivt at det ikke er moab eller nuke, så vi slipper all frustrasjonen som kommer med det:P

Haha, oj. Jeg antar at du ikke går skole? Hehe, for lekser tar også sin tid om man vil oppnå noe :p

Går ikke på skole nei, men jobb tar mye tid, 14 timer hver tirsdag.. :p

Jepp 14 timer hver Tirsdag er nært full jobbuke det

Lenke til kommentar

Har akkurat fått pm9 i gull, skal aldri bruke det våpenet igjen.... :p

Fikk du ikke moab med den i går da? :wee:

Hvordan visste du det? Drittvåpen uansett :p

Joina deg i går, i et håp om og komme på ditt lag. Kom akkurat inn da fikk MOAB :p Rage quita på 0-4 elns, orker ikke og spille mot sånne proffe som deg :)

Lenke til kommentar

Har akkurat fått pm9 i gull, skal aldri bruke det våpenet igjen.... :p

Fikk du ikke moab med den i går da? :wee:

Hvordan visste du det? Drittvåpen uansett :p

Joina deg i går, i et håp om og komme på ditt lag. Kom akkurat inn da fikk MOAB :p Rage quita på 0-4 elns, orker ikke og spille mot sånne proffe som deg :)

loool :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En kompis av meg ga meg nettopp den mest briljante ideen (skriver den ned her så den er on record :) ).

En ting jeg synes er litt komisk og litt tragisk med mw3 (og til en viss grad battlefield) er disse som løper rundt og bruker sniper som hagle med running class osv. Dette er jo totalt urealistisk, da geværet veier en god del + det tar litt tid å stille inn sikte.

Hva om du løp så fort som det du bærer? Feks. en sniper rifle, veier en god del. Dette vil da påvirke hvor fort du løper. Et annet eksempel er at du kan kvitte deg med primary eller secondary for å løpe fortere, samt ekplosiver og tacticals! Planter du feks en claymore/bouncing betty/ trophy system, så mister du X antal kilo og kan dermed løpe 5% raskere. Samme med bomben i S&D.

Høres dette gjennomførbart ut? Syntes det ville gi spillet et nytt spennende aspekt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Generelt løpingen synes jeg er et problem i MW3. Det er to grunner til at jeg fortsatt spiller BLOPS istedet.

1. Alle løper/går for kjapt i forhold til banestørrelsen (og ikke glem dårlige spawnsteder)

2. Alt for små baner

Så, slik realistisk fart som du nevner tror jeg hadde gagnet både CoD og Battlefield (selv om sistnevnte ikke er like ille på det punktet imo)

Lenke til kommentar

Bra idè det faktisk. Men nå har det jo å si hvor fort du løper på hvilke gevær du bruker. Du løper fortere med SMG enn snipers og LMG

Åh? Er du sikker på dette? Hender ofte jeg dreper en sniper å tar rifla hans som "trofe", just for the fucks of it. Legger ikke merke til noe på farten (dog kan det være forhåndsinntilt?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...