Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at Terminal er på MW3 nå, men er så jævlig lei av å spille denne runde på runde. irriterende at jeg ikke kan spille 2-3 maps før jeg igjen havner på Terminal. Det er også propet fullt av hackere. Har tenkt å gå til innkjøp av mappacken for å unngå alle disse russerjævlene som hacker.

Tenker meg du spiller på pc?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at Terminal er på MW3 nå, men er så jævlig lei av å spille denne runde på runde. irriterende at jeg ikke kan spille 2-3 maps før jeg igjen havner på Terminal. Det er også propet fullt av hackere. Har tenkt å gå til innkjøp av mappacken for å unngå alle disse russerjævlene som hacker.

Tenker meg du spiller på pc?

Ja. Trist at det er enkelte ting som ødelegger for noe som kan være et bra spill.

Lenke til kommentar

Apropos "hacking/cheating" og lignende. Finnes det på konsollversjonene av spillene også? Spiller på X360 jeg, og har igrunn ikke lagt merke til noe i MW3 da jeg ble fort lei. Tar noen runder BLOPS og her om dagen møtte jeg en som skøt mange folk på laget uten å bli kicka. Drepte meg og en kompis som spilte ilag hvertfall 3 ganger hver, og andre også. Den stemmen som sa at en person blir kicket og teksten var der, men han forsvant aldri fra spillet.

Bug eller cheat?

Lenke til kommentar

Begynner å bli sykt lei mw3 nå... Noen som spiller fremdeles?

Har blitt lite etter at skolen startet. Har ikke hatt tid, og når jeg har hatt tid har jeg brukt tiden på andre spill, pga at jeg er lei MW3. Skole til halv 4 pluss trening hver dag og gaming går ikke så godt ilag :) Går vg1 studiespes så...

Lenke til kommentar

Begynner å bli sykt lei mw3 nå... Noen som spiller fremdeles?

Har blitt lite etter at skolen startet. Har ikke hatt tid, og når jeg har hatt tid har jeg brukt tiden på andre spill, pga at jeg er lei MW3. Skole til halv 4 pluss trening hver dag og gaming går ikke så godt ilag :) Går vg1 studiespes så...

Hehe :) Går selv på fotball 3 ganger i uken + kamp, ganske stressende. Får nesten bare tid til gaming på kvelden og i helgene.

Lenke til kommentar

Har trening 1-2 ganger hver dag pluss at jeg jobber 125 %, men er fremdeles en del tid til spilling..:p

Gleder meg sykt til bo2, håper det blir bra :) Kan faktisk vere postivt at det ikke er moab eller nuke, så vi slipper all frustrasjonen som kommer med det:P

Lenke til kommentar

Fuck my Fucking Life!

Hadde en monster av en runde på mission i SND, hadde 18 kills 1 death, fått 3 care packages på rad, vi lå under 2-3.

Så er vi 5 vs 2, 2 snipere er presset inn i hjørnet i huset på defence, da verdens største KUK tar med seg bomba INN I HUSET og så TAPER VI HELE DRITEN!

Idioten heter supersamz2899. Hvis dere møter han, hils og si jeg sa FUCK YOU!

Lenke til kommentar

Ouch, den svir. Like ille som å lede hele kampen og plutselig ødelegge hele greia pga uhell og dårlige timinger.

Men, i går klarte vi oss å komme igjen skikkelig. Spilte HQ Pro, de lå på 320 mens vi hadde 180. Så, bam, klarte å knuse dem 400 - 380. Faith in players restored.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har trening 1-2 ganger hver dag pluss at jeg jobber 125 %, men er fremdeles en del tid til spilling.. :p

Gleder meg sykt til bo2, håper det blir bra :) Kan faktisk vere postivt at det ikke er moab eller nuke, så vi slipper all frustrasjonen som kommer med det:P

Haha, oj. Jeg antar at du ikke går skole? Hehe, for lekser tar også sin tid om man vil oppnå noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...