Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er at de er med for at han skal få en lettet mulig vei til 50 moabs, så jeg synes de bør være mer takknemlige og hjelpe han en å utnytte det at de opprettholder en god spawn trapp og at de er et bra team...

Av det lille jeg har sett, så har de gjort en god jobb, men kan godt hende at de ikke har gjort det ellers :p

Lenke til kommentar

surt. selv har eg prestert å få flawless moab og etter moaben ha ein score på 28-0. også fullføre med 30-7 ;) kossen eg klarte det må derre spøre gudene om. som oftest når du får flawless moab er det 30-0, hater når dem leaver med ein gang dem ser moab

Lenke til kommentar

Heh, spillte mot et ELENDIG team i sta :D Ingen av dem hadde prestiga, 3 av dem rushet helt menningsløst med sniperen etc. Fikk 13 kills med et Attack Helicopter. Kill confirmed, selvfølgelig :D Tror jeg var oppi 40 kills den ene runden...

Lenke til kommentar

Nice job, dude.

Har tatt opp spillingen selv etter et lengre opphold, smått varmer opp til BO2. Hadde helt glemt disse sure måtene å dø på, og særlig tull med forbindelsene når jeg skyter nesten hull på motstanderen men han dreper meg likevel med et par skudd.

Likevel gøy da, når det dukker opp gode lag og kampene foregår jevnt. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...