PgUp Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Putt på rapid fire og silencer, da skinner den virkelig. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg bruker mye heller kun silencer og Range som proficiency. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hva er best, mp7 silencer og extended mags eller silencer og rapid fire? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 http://callofduty.wikia.com/wiki/Rapid_Fire Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg kom til lvl 80 nå istad, men kan ikke prestige? Står bare "Unlocked after Commander (lvl 80)" men jeg er jo nettopp det. :s Why? Spiller på PC. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ja. Men har du "fullført" lvl 80? Du må spille full den linjen som viser hvor mye exp du har til neste level.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva er best, mp7 silencer og extended mags eller silencer og rapid fire? Mp7 Silencer og focus. Trust me, det hjelper sykt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ja. Men har du "fullført" lvl 80? Du må spille full den linjen som viser hvor mye exp du har til neste level.. Var det jeg tenkte på. At jeg må levle ferdig lvl 80 før jeg kan kjøre prestige Takk! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Infinity Ward @InfinityWard New #MW3 PS3 COD Elite content drops on 6/14. Includes the new Face Off mode with 4 maps! Also 2 spec ops missions & MP map Oasis. Gled dere til Oasis PS3 brukere! Beste mapen på MW3. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Ja. Men har du "fullført" lvl 80? Du må spille full den linjen som viser hvor mye exp du har til neste level.. I morgen skal 4 fra clanen gå for moabs hele ettermiddagen/kvelden, skal spille demolition og domination... 2 support, resten moabs Starter kl 3 ca. Joiner du? Plass til 1 til hvis noen vil vere med Endret 31. mai 2012 av korehoret Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja. Men har du "fullført" lvl 80? Du må spille full den linjen som viser hvor mye exp du har til neste level.. I morgen skal 4 fra clanen gå for moabs hele ettermiddagen/kvelden, skal spille demolition og domination... 2 support, resten moabs Starter kl 3 ca. Joiner du? Plass til 1 til hvis noen vil vere med Sorry for at jeg ikke har svart. Men jeg joiner uansett ikke. Har en pause, er litt lei av CoD. Pluss at jeg kom til pappa idag og er værre å få MOAB her, pga TV... Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja. Men har du "fullført" lvl 80? Du må spille full den linjen som viser hvor mye exp du har til neste level.. I morgen skal 4 fra clanen gå for moabs hele ettermiddagen/kvelden, skal spille demolition og domination... 2 support, resten moabs Starter kl 3 ca. Joiner du? Plass til 1 til hvis noen vil vere med Sorry for at jeg ikke har svart. Men jeg joiner uansett ikke. Har en pause, er litt lei av CoD. Pluss at jeg kom til pappa idag og er værre å få MOAB her, pga TV... Skjønner det, blir av og til litt kjedelig Fikk 5 moabs idag:D med god hjelp fra de andre Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Min første MOAB satt der! Piazza med PP90, plukket også opp en Scar! Håpe det bringer lykke til eksamen i morgen! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Akkurat blit ferdig med å game. Hadde en runde på S&D på Village, kom inn på 0-2, og vi vant 4-3 jeg hadde 14-0 i Kills AAAAWYEEEEAAAH! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ikke klart å få MOAB enda. Føler meg dårlig. Klarte å få nuke veldig ofte i MW2... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Neida. Jeg har vært nærme mang gang, og begynt å svette som bare faen. Men denne gangen var det så kort tid igjen, og jeg trodde ikke jeg ville rekke det(hadde ikke tellingen), så ble ikke nervøs, det var vell derfor jeg klarte det. Trodde mw3 trolla med meg når jeg så MOAB kom opp... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er det seriøst bare jeg som har problemer med MW3 online om dagen? Det er jo bare lagg og dårlig lyd og faller ut av hver jævla lobby! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hitmarker med kniv? Javel? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Terminal til MW3? http://mp1st.com/2012/06/20/infinity-ward-dev-working-on-bringing-mw2s-terminal-to-mw3-for-free/ Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Noen som joiner? spiller på ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå