Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Men har du "fullført" lvl 80? Du må spille full den linjen som viser hvor mye exp du har til neste level..

I morgen skal 4 fra clanen gå for moabs hele ettermiddagen/kvelden, skal spille demolition og domination... :) 2 support, resten moabs ;) Starter kl 3 ca. Joiner du? :) Plass til 1 til hvis noen vil vere med ;)

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Ja. Men har du "fullført" lvl 80? Du må spille full den linjen som viser hvor mye exp du har til neste level..

I morgen skal 4 fra clanen gå for moabs hele ettermiddagen/kvelden, skal spille demolition og domination... :) 2 support, resten moabs ;) Starter kl 3 ca. Joiner du? :) Plass til 1 til hvis noen vil vere med ;)

Sorry for at jeg ikke har svart. Men jeg joiner uansett ikke. Har en pause, er litt lei av CoD. Pluss at jeg kom til pappa idag og er værre å få MOAB her, pga TV...

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg ikke har svart. Men jeg joiner uansett ikke. Har en pause, er litt lei av CoD. Pluss at jeg kom til pappa idag og er værre å få MOAB her, pga TV...

Skjønner det, blir av og til litt kjedelig ;) Fikk 5 moabs idag:D med god hjelp fra de andre :)

Lenke til kommentar

Neida. Jeg har vært nærme mang gang, og begynt å svette som bare faen.

Men denne gangen var det så kort tid igjen, og jeg trodde ikke jeg ville rekke det(hadde ikke tellingen), så ble ikke nervøs, det var vell derfor jeg klarte det. Trodde mw3 trolla med meg når jeg så MOAB kom opp...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...