Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Skulle man tatt hensyn til alle whiners hadde alle våpen blitt nerfa. PP90, Striker, MP7, ump45, Snipere (lol hva er galt med snipere?), akimbo FMG, akimbo alt annet, tactical knife, camp, rush, etc, etc, etc.

Klart det er surt å bli drept av et troll som sitter i et lite hjørne og sikter på døra med akimbo FMG. Adapt, sier jeg. Kast granat neste gang.

Endret av Broseph
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg det funker best å bruke ett våpen masse, og unlocke det ferdig. Men jeg liker bare generelt ikke å la ting stå uferdig, så kan godt være det finnes mer effektive måter å gjøre det på. Men selvsagt, sliter man med å få mange headshots med noen våpen etc., vil det sikkert lønne seg å prøve et annet.

Er enig i at dette spillet er ødelagt, men må si jeg begynner å bli temmelig lei all whiningen om våpen som er OP. MW3 er langt bedre på det enn det MW2 var (commando, OMA, UMP, scar, noobtube, G18, AA-12 bare for å nevne noe).

Sliter du med å bli drept mye av FMG akimbo eller striker, tør jeg vedde på du er typen som bare liker å rushe rundt og prøve å få drept så mange som mulig. Prøv heller å planlegg angrepene dine litt bedre. Bruk minimappen, se etter hvor lagkameratene dine befinner seg, og bruk stuns/granater mye. Ikke løp rundt som en liten fjortiss med XBOX som aldri skulle hatt en (med mindre det er det du er, såklart). Kanskje du burde vurdere å bruke support killstreaks mer også, fram til du er vant med en spillestil som fungerer bra.

Blir du drept for mye av snipere, slutt å camp så mye. Er ikke verre enn det. Blir du drept av snipere pga Quickscope, bruk mer stuns. Da setter du dem ut av spill for noen sekunder.

FMG9 har allerede blitt nerfa én gang, og rangen har blitt satt ned drastisk. Nå er ikke våpenet så latterlig bra som før, så lenge man lar vær å hoppe rundt hvert eneste lille hjørne som en annne bompibjørn i håp om å få quadkills til montagen sin.

Lenke til kommentar

Dropshot er en metode som er effektiv mot motstanderen, kan gjøres av alle spillere, med alle våpen, og den som har kjappest refleks kommer best ut. Man kan også enkelt lære seg dette med litt trening. Hvordan i huleste er det feigt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at det er feigt, jeg synes derimot det er en uting, på lik linje med camping og no-scoping + rushing med bombe i S&D.

Spillet er ikke laget for at en balle skal gå seirende ut av en skudd-duell for å hive seg ned på bakken ved hver anledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...