Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjekka ut TBNRFrags nå, og ser jo at han overhodet ikke har lag. 3 skudd og fienden dør hver gang. Jeg har ikke opplevd det siden november en eneste gang. En kill er 5-30 kuler alt etter lag (kuler som er skutt riktig altså, tar jo hensyn til at jeg bommer en del). Hadde jo vært griseenkelt om det hadde vært som i november hele tida. Da var spillet lett, nå er det vanskelig.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?)

Definitivt ikke. Er fortsatt like god i MW2 (som føles HELT likt når det kommer til det tekniske) og andre spill. MW3 har for mye lagproblematikk, og en type lag jeg ikke helt får draget på. Kan ofte ha en fordel av lag, da jeg har vært vant til det, men ikke her. Bruker jevnt over 50-100% flere kuler i MW3 med tilsvarende våpen som i MW2 per kill (og går dertil tom for kuler kjapt). Gjør det faktisk bedre enn i MW2 for det, men det er fordi banene er enkle og folk "dummere" enn før.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?)

Definitivt ikke. Er fortsatt like god i MW2 (som føles HELT likt når det kommer til det tekniske) og andre spill. MW3 har for mye lagproblematikk, og en type lag jeg ikke helt får draget på. Kan ofte ha en fordel av lag, da jeg har vært vant til det, men ikke her. Bruker jevnt over 50-100% flere kuler i MW3 med tilsvarende våpen som i MW2 per kill (og går dertil tom for kuler kjapt). Gjør det faktisk bedre enn i MW2 for det, men det er fordi banene er enkle og folk "dummere" enn før.

Nå tenkte jeg på at det var deg som i ditt nett, mente ikke dine skillz, skrev det litt feil :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...