The Redmen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Følger selv md på TBNRFrags, han er også stykt cod taktisk i CoD... Mn han får jo MOAB når han vil.. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kjenner at jeg gleder meg til aim assist blir fjernet, blir som å finne en kur for kreft! Håper det også medfører til at quickscopere blir utryddet. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Skjekka ut TBNRFrags nå, og ser jo at han overhodet ikke har lag. 3 skudd og fienden dør hver gang. Jeg har ikke opplevd det siden november en eneste gang. En kill er 5-30 kuler alt etter lag (kuler som er skutt riktig altså, tar jo hensyn til at jeg bommer en del). Hadde jo vært griseenkelt om det hadde vært som i november hele tida. Da var spillet lett, nå er det vanskelig. Endret 14. april 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har forøvrig fått skikkelig dilla på MP7 nå og synes jeg får rimelig gode runder. Skulle lastet opp noen filmer, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det siden filemene blir så fryktelig store. Testet med fraps nå og en film på nesten ett minutt havnet på nesten 2 GB :/ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?) Definitivt ikke. Er fortsatt like god i MW2 (som føles HELT likt når det kommer til det tekniske) og andre spill. MW3 har for mye lagproblematikk, og en type lag jeg ikke helt får draget på. Kan ofte ha en fordel av lag, da jeg har vært vant til det, men ikke her. Bruker jevnt over 50-100% flere kuler i MW3 med tilsvarende våpen som i MW2 per kill (og går dertil tom for kuler kjapt). Gjør det faktisk bedre enn i MW2 for det, men det er fordi banene er enkle og folk "dummere" enn før. Endret 14. april 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?) Definitivt ikke. Er fortsatt like god i MW2 (som føles HELT likt når det kommer til det tekniske) og andre spill. MW3 har for mye lagproblematikk, og en type lag jeg ikke helt får draget på. Kan ofte ha en fordel av lag, da jeg har vært vant til det, men ikke her. Bruker jevnt over 50-100% flere kuler i MW3 med tilsvarende våpen som i MW2 per kill (og går dertil tom for kuler kjapt). Gjør det faktisk bedre enn i MW2 for det, men det er fordi banene er enkle og folk "dummere" enn før. Nå tenkte jeg på at det var deg som i ditt nett, mente ikke dine skillz, skrev det litt feil . Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nå har jeg 70/10 og god ping i utgangspunktet, så tviler. Null problem i andre spill. Opplever mindre lag f.eks. i MW2, til tross for at pingen der godt kan være dårligere. Med mindre host er buggy er det meget sjelden man får hitmarks og ikke noe mer. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?) Spilte vi mot deg i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?) Spilte vi mot deg i dag? Jepp, det gjorde dere Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Dellers, da er det godt mulig at det er deg (?) Spilte vi mot deg i dag? Jepp, det gjorde dere Fett:) er ikke veldig sannsynlig at jeg og LFCboy møter deg:D Endret 16. april 2012 av korehoret Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Oppdatering til Pc i dag ser det ut for. Noen som vet hva denne inneholder? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Wild guess: Mer lag? Evt. fjerning av moduser. Fra spøk til alvor var det sikkert ikke rare greiene. Står jo at gamle spill oppdaterer seg i tide og utide også. Endret 18. april 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Haha. Akkurat det vi trenger altså Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Whos up for some gaming on PS3? Add meg i så tilfelle: Haai1337. Spiller S&D Btw, hvis noen har folk på vennelisten som heter Zebbe-Ronaldo-2 eller Aleex-Messi-10, hils og si at det er lov å ha bittelitt folkeskikk selv om du gamer. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Der var map packen kjøpt! Regner med den kom ut i dag ellernoe sånt:D Ps3, uten elite premium ja.. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Fikk en moab på 2 min og 46 sek. Vet ikke om det er så raskt, men er fornøyd Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Da er det bare å holde seg unna COD i helgen, alle sammen Free weekend på PC, og da er det minst 1 hacker pr. lobby. Kjedelig at Steam gjør sånn av og til, ødelegger helgen for oss andre som vil spille ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå