Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet ut en ny cheat til PC i dag eller?

vært rolig med cheats&hacks en liten stund nå, men utover ettermiddagen i dag har det florert...

På tide å legge dette spillet på hylla tror jeg...Frister litt med BF i stede, men sikkert gørr uten clan å henge med...

Lenke til kommentar

Noen som joiner noe gaming utover ettermiddagen/kvelden? Klarte å få en ekkel strekk i ryggen på kamp i går, så har ikke mulighet til å trene eller være i aktivitet...

 

Bøsse!

 

Jeg begynner å game litt utpå kveldingen (etter MUFC-kampen) hvis noen er interessert.

Lenke til kommentar

Angående MOAB-praten en side eller to tilbake så er jeg rimelig sikker på at det går noen titalls MOABS på konsoll før noen får én på PC (ikke i absolutte tall, men forhold til spillerantallet). Ser mange som får en haug på konsoll, og kjenner til og med noen (som ikke er spesielt dedikerte spillere), men har ikke sett én på PC bortsett fra mine to for en god stund sida. Har ikke sett noen få en streak over ca. 15 heller, og det etter over 160 timer i spillet. Vil nesten tro at de som har over 5 stk på PC har en K/D-ratio på 4-5 i den gitte modusen, hvilket jeg ikke har sett. Samtlige PC-MOABs jeg har sett på tuben har vært folk som har svært gunstig lag-kompensasjon og/eller holder seg i et hjørne av banen.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Angående MOAB-praten en side eller to tilbake så er jeg rimelig sikker på at det går noen titalls MOABS på konsoll før noen får én på PC (ikke i absolutte tall, men forhold til spillerantallet). Ser mange som får en haug på konsoll, og kjenner til og med noen (som ikke er spesielt dedikerte spillere), men har ikke sett én på PC bortsett fra mine to for en god stund sida. Har ikke sett noen få en streak over ca. 15 heller, og det etter over 160 timer i spillet. Vil nesten tro at de som har over 5 stk på PC har en K/D-ratio på 4-5 i den gitte modusen, hvilket jeg ikke har sett. Samtlige PC-MOABs jeg har sett på tuben har vært folk som har svært gunstig lag-kompensasjon og/eller holder seg i et hjørne av banen.

 

Er en på youtube som det sies har flest moabs i verden... 1500 eller noe. Han spiller på pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...