Nemesis T Virus Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Mye av grunnen til at jeg ikke spiller MW3 så mye lengre er pga av aim assisten, synes det ødelegger spillopplevelsen. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Noen som er med å spille på ps3? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg er med nå. Spiller ikke nå men bare post her om du skal spille igjen... Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg er med nå. Spiller ikke nå men bare post her om du skal spille igjen... Skal spille om 10-15 min Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 1 ifra moab, så blir jeg nootubed... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Kommet ut en ny cheat til PC i dag eller? vært rolig med cheats&hacks en liten stund nå, men utover ettermiddagen i dag har det florert... På tide å legge dette spillet på hylla tror jeg...Frister litt med BF i stede, men sikkert gørr uten clan å henge med... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Seriøst? Tenkte jeg skulle ta et par rundt i ettermiddag, håper du bare har vært uheldig:P Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nice : - ) Skal begynne å spille kl 7-8 i kveld... Sugen på å joine? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nice : - ) Skal begynne å spille kl 7-8 i kveld... Sugen på å joine? Heisann! Har vært borte i hele dag, men skal se film snart. Så blir nok ikke noe spilling før i 11 tiden.. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nice : - ) Skal begynne å spille kl 7-8 i kveld... Sugen på å joine? Heisann! Har vært borte i hele dag, men skal se film snart. Så blir nok ikke noe spilling før i 11 tiden.. Ok, spiller nå Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nice : - ) Skal begynne å spille kl 7-8 i kveld... Sugen på å joine? Heisann! Har vært borte i hele dag, men skal se film snart. Så blir nok ikke noe spilling før i 11 tiden.. Ok, spiller nå Joiner nå Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvorfor får jeg bare hitmarkers når jeg skyter med shotguns mens de som skyter meg får instant kills? Trodde det var Damage proficiency men får hitmarkers med det også!!! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som joiner noe gaming utover ettermiddagen/kvelden? Klarte å få en ekkel strekk i ryggen på kamp i går, så har ikke mulighet til å trene eller være i aktivitet... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som joiner noe gaming utover ettermiddagen/kvelden? Klarte å få en ekkel strekk i ryggen på kamp i går, så har ikke mulighet til å trene eller være i aktivitet... Bøsse! Jeg begynner å game litt utpå kveldingen (etter MUFC-kampen) hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Angående MOAB-praten en side eller to tilbake så er jeg rimelig sikker på at det går noen titalls MOABS på konsoll før noen får én på PC (ikke i absolutte tall, men forhold til spillerantallet). Ser mange som får en haug på konsoll, og kjenner til og med noen (som ikke er spesielt dedikerte spillere), men har ikke sett én på PC bortsett fra mine to for en god stund sida. Har ikke sett noen få en streak over ca. 15 heller, og det etter over 160 timer i spillet. Vil nesten tro at de som har over 5 stk på PC har en K/D-ratio på 4-5 i den gitte modusen, hvilket jeg ikke har sett. Samtlige PC-MOABs jeg har sett på tuben har vært folk som har svært gunstig lag-kompensasjon og/eller holder seg i et hjørne av banen. Endret 13. april 2012 av Dellers Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Noen som har hørt noe om når DLC1 kommer på ps3?? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Angående MOAB-praten en side eller to tilbake så er jeg rimelig sikker på at det går noen titalls MOABS på konsoll før noen får én på PC (ikke i absolutte tall, men forhold til spillerantallet). Ser mange som får en haug på konsoll, og kjenner til og med noen (som ikke er spesielt dedikerte spillere), men har ikke sett én på PC bortsett fra mine to for en god stund sida. Har ikke sett noen få en streak over ca. 15 heller, og det etter over 160 timer i spillet. Vil nesten tro at de som har over 5 stk på PC har en K/D-ratio på 4-5 i den gitte modusen, hvilket jeg ikke har sett. Samtlige PC-MOABs jeg har sett på tuben har vært folk som har svært gunstig lag-kompensasjon og/eller holder seg i et hjørne av banen. Er en på youtube som det sies har flest moabs i verden... 1500 eller noe. Han spiller på pc. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 1500? Da snakker vi MAJOR lag-kompensasjon i tilfelle. Svært tvilende til et slikt antall uansett, men da er det uansett noe som ikke stemmer. Det er såpass mange ting i COD som ikke tar hensyn til hvor god du er at en MOAB skal sitte langt inne selv for de beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 TBRNfrags? Om det er han så kan jeg jo si at han ser ufattelig god ut, sett på streamen hans en gang eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå