antex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 gratis DLC får man med elite premium, og er allerede med i en clan så da får jeg ikke xp til den. så da er det bare title og emblem da Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Skal kjøpe meg Modern Warfare 3, men har et lite spørsmål. Har hørt det har vært en del rykter om at du får "Tokens" , om du er i prestige på andre CoD spill. Er dette sant - eller bare tull? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har et par runder med prestige i MW2 men får ingen tokens av det i MW3. spiller på PC Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Får ikke tokens, men du får ekstra bling i avataren. Yay. (det du får er rett og slett det ranksymbolet du har i MW1, MW2, WaW og BO som et ekstra symbol. Hvis du ikke prestiget, får du opp ranksymbolet. Prestiget du, får du opp symbolet for den prestigen du var i) Endret 20. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fikk 4 prestige tokens da spillet kom ut men tror ikke man får det lengre. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg fikk 2. Og jeg hadde prestiga i BO og Mw2 så går ut i fra at det var derfor Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hadde ikke fått den fra World at War hvis jeg ikke hadde havnet i en hacket lobby. :!: Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg hadde også 4 tokens, no hacks. Legg meg til hvis dere vil ha noen å spille med: M_Vold Spiller mest kill confirmed og domination, men jeg er med på alt. Har fått opp øynene for infected, som jeg spiller med en kamerat, legendarisk mode! Men det er bare når jeg spiller med venner, Har ikke mic, men så er det stort sett bare noobs som skriker i mic uansett. Aner ikke hva k/d ratioen min er, men den ligger nok rundt 1.80-2,00. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg hadde også 2 tokens, med prestige fra MW1 og MW2. Så mulig jeg tok feil Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Lurer på hvorfor ikke jeg fikk noen tokens da. Heller ikke no fancy symbol Kjøpte spillet dagen etter release Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er bare til konsoll. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er bare til konsoll. Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det er dobbel XP om noen har lyst å levle opp litt. Vet ikke om dette gjelder for Xbox/PS3 men er for PC iallefall. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Selvfølgelig er prestige tokens bare på konsoll, jævla drittutviklere. 550 timer med mw2, så får jeg ingenting for det, slik som andre gjør. Og hvor er elite? Og dlc? Faen assa. Så de "unnskyldte" seg overfor PC-spillere med å si at "ja, dobbel XP gjelder dere også! Vi vet dere får the short stick en del". Hva FAEN? Det skulle da bare mangle at dobbel XP-helgen gjelder PC også? De vet at vi må tåle mye dritt, så vi FÅR LOV TIL å få dobbel XP vi også? Tjohei. /rant Endret 24. mars 2012 av Broseph Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nesten 4 moabs i dag:-) Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Er dem som laga MW3 dumme i hodet sitt? Jeg quita en runde på Fallen fordi det er en jævlig stygg drittbane. Så prøver jeg ¨joine en ny game og kommer inn på samme forpulte matchen igjen som jeg quita for 10 sek siden. Derfor quitet jeg igjen og prøvde atter en gang å finne en ny match, men ikke faen om jeg får en ny game, inn på samme idiotiske helvetes serveren. Dette gjenntok seg 8 ganger før jeg skrudde av xboxen. Det kan da FOR FAEN ikke være så inni helvetes forpult vanskelig å lage det slik at jeg ikke kommer inn på den samme forbanna dritt-matchen hele 8 satans ganger?! Som regel er det en helvetes god grunn til at folk quiter, da vil man jo for faen ikke inn på samme matchen igjen. Hvorfor må det være så forbanna vanskelig?! Endret 25. mars 2012 av Fredr1k Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har blitt irritert på det selv, mang en gang. Ender med at jeg bare skrur av hele spillet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har selv blitt irritert på dette MANGE ganger, men jeg har funnet et triks som hjelper imot dette. Gå ut av "online" delen og tilbake til hovedmenyen (der du ser special ops, mission og online). Så går du inn igjen på online. Problem fixed. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 På PC er dette to forskjellige spill, og det tar litt tid å skru av multiplayer, gå inn på "vanlig" MW3, og så tilbake til multiplayer-delen igjen. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Nå er det ikke bare en game-mode i spillet heller :-P Endret 25. mars 2012 av Game0rz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå