Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke tokens, men du får ekstra bling i avataren. Yay.

 

(det du får er rett og slett det ranksymbolet du har i MW1, MW2, WaW og BO som et ekstra symbol. Hvis du ikke prestiget, får du opp ranksymbolet. Prestiget du, får du opp symbolet for den prestigen du var i)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg hadde også 4 tokens, no hacks. Legg meg til hvis dere vil ha noen å spille med: M_Vold

Spiller mest kill confirmed og domination, men jeg er med på alt. Har fått opp øynene for infected, som jeg spiller med en kamerat, legendarisk mode! Men det er bare når jeg spiller med venner,

Har ikke mic, men så er det stort sett bare noobs som skriker i mic uansett.

Aner ikke hva k/d ratioen min er, men den ligger nok rundt 1.80-2,00.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er prestige tokens bare på konsoll, jævla drittutviklere. 550 timer med mw2, så får jeg ingenting for det, slik som andre gjør. Og hvor er elite? Og dlc? Faen assa.

 

Så de "unnskyldte" seg overfor PC-spillere med å si at "ja, dobbel XP gjelder dere også! Vi vet dere får the short stick en del". Hva FAEN? Det skulle da bare mangle at dobbel XP-helgen gjelder PC også? De vet at vi må tåle mye dritt, så vi FÅR LOV TIL å få dobbel XP vi også? Tjohei.

 

/rant

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Er dem som laga MW3 dumme i hodet sitt? Jeg quita en runde på Fallen fordi det er en jævlig stygg drittbane. Så prøver jeg ¨joine en ny game og kommer inn på samme forpulte matchen igjen som jeg quita for 10 sek siden. Derfor quitet jeg igjen og prøvde atter en gang å finne en ny match, men ikke faen om jeg får en ny game, inn på samme idiotiske helvetes serveren. Dette gjenntok seg 8 ganger før jeg skrudde av xboxen.

 

Det kan da FOR FAEN ikke være så inni helvetes forpult vanskelig å lage det slik at jeg ikke kommer inn på den samme forbanna dritt-matchen hele 8 satans ganger?! Som regel er det en helvetes god grunn til at folk quiter, da vil man jo for faen ikke inn på samme matchen igjen. Hvorfor må det være så forbanna vanskelig?!

Endret av Fredr1k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...