Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Nå gir jeg offisielt opp dette forbanna drittspillet. Skal kose meg med litt MW3 etter en lang dag som dommer i fotballcup; så går jeg først inn på Domination, første gamet jeg joiner - er det en hacker. Jeg leaver, så skjer det faen meg igjen. Så prøver jeg meg på GW. Og de fem faens gangene jeg prøver å spille - er det en gjeng phags som går rundt med aimbot og WH. Faen at det ikke finnes noe faens anti-cheat. 80 % av gangene man skal spille dette forpulte drittspillet er den en jævla russer som hacker. De resterende 20 % blir spillet ødelagt av akimbo- og rpgphags.

 

Det er faen meg synd å si det - men CoD er på vei nedover.

Rapporter dem direkte til Infinity Wards twitter-profil, så blir de banna fra spillserverne ganske kjapt.

Er nok mest russere som hacker ja (si 9/10), men nordmenn er de mest arrogante drittsekkene når de først jukser.

Definitivt på vei nedover, det er det ingen tvil om. For å gi et tall synes jeg MW3 er 20% så gøy som MW2. Spiller det en del, men spiller fortsatt mer MW2.

Mer et generelt hjertesukk, men jeg skjønner ikke hva i all verden som får folk til å jukse i onlinespill. Hvilken glede gir det å være uovervinnelig? Mestringsfølelsen av å være best uten å jukse er mye deiligere.

 

Jeg skal innrømme at jeg har brukt juksekoder - i singleplayer. Online spiller jeg alltid fair. Dessuten er det ingenting som er så deilig som å ta ut en som enten jukser - eller bruker OP våpen (akimbos i CoD, feks).

Det går ikke på mestringsfølelse. De gjør det fordi det går negativt utover og irriterer andre. De får glede av andres "smerte", og det er rimelig å anta at mange av dem mangler empati. Spill er uviktig, men når man ser på grunnen til at folk jukser online sier det utrolig mye om hva slags folk det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt en del de siste dagene og kun set et par som jukser og da hovedsakelig med WH.

 

Meget irriterende, men virker som i tilleg til å jukse så har de dårlig med reaksjonsevne.

Ser over filmen etterpå og ser de følger deg med siktet og begynner å skyte før du runder hjørnet men alikavel så dreper man de.

 

Tilfredsstillende :)

Lenke til kommentar

Det finnes sikkert nok av dem som cheater for å få "imponerende" klipp til montagene sine. Jeg var mye mer imponert av crossmap TK's og multikills på mw1 og 2, det var mye mer imponerende at de klarte det og faktisk recorda samtidig, istedenfor å bruke theater.

 

Den nye updaten til MW3 har ødelagt matchmakingen på XBOX.

Bowling sier på twitter at det skal patches så fort som mulig.

Lenke til kommentar

 

Rapporter dem direkte til Infinity Wards twitter-profil, så blir de banna fra spillserverne ganske kjapt.

Er nok mest russere som hacker ja (si 9/10), men nordmenn er de mest arrogante drittsekkene når de først jukser.

Definitivt på vei nedover, det er det ingen tvil om. For å gi et tall synes jeg MW3 er 20% så gøy som MW2. Spiller det en del, men spiller fortsatt mer MW2.

 

Spiller på PC, så vet ikke hvordan man rapportere, da det ikke er en direkteraporteringsknapp innepå CoD. Har hørt at man må gå inn på Steam, men finner ikke frem...

Lenke til kommentar

Rapporteringsknappen i Steam gjør ingen verdens ting. Den er visstnok bare der for statistikkens skyld eller noe i den stilen, men det er ikke slik at noen leser det såvidt jeg har skjønt. Veit ikke om det er tilfelle i MW3, men i MW2 spiller mange av jukserne utenom Steam, dvs. at de ikke engang kommer opp i lista over spillere.

 

Prøv https://twitter.com/#!/infinityward

Send en melding til dem med link til juksepavenes Steam-profil og gjerne hva slags hack som er brukt. Går uavhengig av Steam såvidt jeg har skjønt, og folk blir banna fra selve spillserverne. Tror de skjekker ut selv om man ikke har med video, men det skader nok ikke om man har runden lagra i theater eller evt. legger ut på tuben.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Haha... Prøvde meg på litt Drop Zone i går etter en liten pause fra CoD. 6 av 7 gangene, taper laget mitt(når vi først vant vant vi 7500-7000.) Jeg kom på første plass hver runde og jeg synes det er så jævlig teit at jeg alltid ender på laget som taper, uansett om jeg har halvparten av poengene... Skal da ikke være mulig å sette de som suger på samme laget gang på gang på gang... Fortsatt umulig å spille Ground War da det er 9.9/10 ganger du møter på en russisk hacker...

Lenke til kommentar

Laget ditt vil nesten alltid tape dersom du ikke spiller i party, det er ihvertfall min erfaring. 30 kills i TDM er som regel IKKE nok til at laget mitt vinner. Får jeg først så mange kills har jeg som regel 5 i ratio også, men det hjelper ikke. Gjør jeg det så bra er det som regel fordi laget mitt er dårlig. Litt pussig er det jo, hvordan fienden gruser resten av laget mitt mens jeg har god kontroll på alle deres 6 mann. Føles litt som å spille aleine mot et helt lag av og til, men slik er nå en gang matchmaking-systemet lagt opp. Jeg har veldig god K/D-ratio i MW3 forhold til andre spill, men taper så godt som hver runde annet enn FFA (hvor jeg vinner oppimot 50%).

Lenke til kommentar

Hvor god K/D da?

Siden du spør: Drøyt 2.2 i TDM, 3.4 i FFA (andre modus er ikke relevant). Vunnet uhyre få TDM-kamper (har ikke regna på det, men anslår at jeg ikke vinner mer enn 20% omtrent). Vinner mye oftere i f.eks. MW2, hvor jeg har en betraktelig lavere ratio. Enda en grunn til at jeg primært har gått tilbake til dette spillet igjen, at matchmakinga er bedre. Tross alt morsommere å vinne litt om man gjør det bra og tape om man gjør det dårlig, enn å tape uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...